„То је игра“ – како је НБА напредовала, развила своју заједницу и утицала на културу

НБА је у петак 21. маја открио своју нову глобалну бренд кампању „То је игра“, чији се почетак поклапа са стартом НБА плеј-офа који креће у суботу, 22. маја, и наставља се предстојећом 75-ом јубиларном сезоном, истичући кључне тренутке на терену и шире, од култних утакмица до утицаја који играчи имају у заједници.
Sputnik
Нова кампања показује како је НБА напредовала у кошаркашкој игри, развила своју заједницу и утицала на културу кроз историју лиге.
„То је игра” започиње серијом од четири телевизијска спота у којима је наратор Идрис Елба, добитник признања Златни глобус и САГ, глумац, филмски стваралац, музичар и активиста, уз оригиналну музику Оскаром награђеног продуцента Јона Батисте. Познати редитељ Емануел Ађеи режирао је спотове који ће се глобално емитовати на 15 језика, а на одабраним тржиштима локалне славне личностима биће глас кампање.
„Кампања 'То је игра' показује више од саме кулминације игре – ради се о тренуцима који су навијаче држали повезаним са кошарком током прошлости и наставиће да их ангажују дуго у будућности“, рекла је директорka маркетинга НБА Кејти Џавери.
 
НБА кошаркаши
 
 „Узбуђени смо што прослављамо невероватне игре које нас остављају задивљеним, као и утицајан рад играча и тимова у заједници, и радујемо се наставку ове приче у јубиларној сезони наше 75-огодишњице.“
„Одушевљени смо што сарађујемо са НБА у креирању ‘То је игра' и што помажемо да буде испричана прича о утицају ове игре на културу широм света, како на терену тако и ван њега“, рекао је Џејсон Кембел, извршни креативни директор превода.
„Свака рука која је допринела овом делу разумела је ту истину и срећни смо што ћемо још дуго откривати њено значење у будућност.“
На званичном Јутјуб каналу НБА објављен је и спот за кампању који нас враћа у трансцендентне тренутке који су инспирисали заједнице обожавалаца широм света, укључујући подизање шампионског трофеја, учесника драфта који је остварио свој сан да игра међу професионалцима, упадљив наступ пре утакмице, уздизање покрета за друштвену правду и друге моменте који су већи од саме игре. У најзанимљивијим тренуцима су се нашли:
This is more than basketball. It’s what connects us all and keeps us coming back for more. That’s the NBA. #ThatsGame pic.twitter.com/kQWAc3RUmu
Први плеј-оф спот наставиће овај тренд, подсећајући навијаче зашто су тренуци плеј-офа НБА лиге тако посебни. Кампања ће бити подржана у високоутицајним медијима и прослављена низом активности за укључивања фанова , међу којима су:
НБА плеј-ин турнир завршава се мечом између Голден Стејт Вориорса и Мемфис Гризлиса. НБА плеј-оф почиње у суботу утакмицама Милвоки Бакса и Мајами Хита (20:00) и ЛА Клиперса и Далас Меверикса (22.30).
Јокић има само још два ривала на путу до историје
Вашингтон слави победу – узалуд бриљантна партија Сабониса /видео/
Богдановић објаснио: Нама Србима фали безобразлук кад одемо у Америку
Коментар