„То је игра“ – како је НБА напредовала, развила своју заједницу и утицала на културу

© Фото : НБА / "That's the game" кампањаНБА кошаркаши Џулијус Рендл и Џон Колинс
НБА кошаркаши Џулијус Рендл и Џон Колинс - Sputnik Србија, 1920, 21.05.2021
Пратите нас
НБА је у петак 21. маја открио своју нову глобалну бренд кампању „То је игра“, чији се почетак поклапа са стартом НБА плеј-офа који креће у суботу, 22. маја, и наставља се предстојећом 75-ом јубиларном сезоном, истичући кључне тренутке на терену и шире, од култних утакмица до утицаја који играчи имају у заједници.
Нова кампања показује како је НБА напредовала у кошаркашкој игри, развила своју заједницу и утицала на културу кроз историју лиге.
„То је игра” започиње серијом од четири телевизијска спота у којима је наратор Идрис Елба, добитник признања Златни глобус и САГ, глумац, филмски стваралац, музичар и активиста, уз оригиналну музику Оскаром награђеног продуцента Јона Батисте. Познати редитељ Емануел Ађеи режирао је спотове који ће се глобално емитовати на 15 језика, а на одабраним тржиштима локалне славне личностима биће глас кампање.
„Кампања 'То је игра' показује више од саме кулминације игре – ради се о тренуцима који су навијаче држали повезаним са кошарком током прошлости и наставиће да их ангажују дуго у будућности“, рекла је директорka маркетинга НБА Кејти Џавери.
 
© Фото : НБА / "That's the game" кампањаНБА кошаркаши
НБА кошаркаши - Sputnik Србија, 1920, 13.07.2021
НБА кошаркаши
 
 „Узбуђени смо што прослављамо невероватне игре које нас остављају задивљеним, као и утицајан рад играча и тимова у заједници, и радујемо се наставку ове приче у јубиларној сезони наше 75-огодишњице.“
„Одушевљени смо што сарађујемо са НБА у креирању ‘То је игра' и што помажемо да буде испричана прича о утицају ове игре на културу широм света, како на терену тако и ван њега“, рекао је Џејсон Кембел, извршни креативни директор превода.
„Свака рука која је допринела овом делу разумела је ту истину и срећни смо што ћемо још дуго откривати њено значење у будућност.“
На званичном Јутјуб каналу НБА објављен је и спот за кампању који нас враћа у трансцендентне тренутке који су инспирисали заједнице обожавалаца широм света, укључујући подизање шампионског трофеја, учесника драфта који је остварио свој сан да игра међу професионалцима, упадљив наступ пре утакмице, уздизање покрета за друштвену правду и друге моменте који су већи од саме игре. У најзанимљивијим тренуцима су се нашли:
  • Расел Вестбрук (Вашингтон Визардс), Кајл Кузма (Лос Анђелес Лејкерс) и Дианђело Расел (Минесота Тимбервулвс) како показују свој непоновљиви стил.
  • Крунисање Стефена Карија и Голден Стејт Вориорсе за НБА шампионе 2018.
  • Џа Морент из Мемфис Гризлиса, Леброн Џејмс из Лос Анђелес Лејкерса, Јанис Адетокумбо из Милвоки Бакса и Џулијус Рендл из Њујорк Никса док демонстрирају своја атрактивна закуцавања.
  • Осмоструки НБА Ол-стар Винс Картер и његова легендарна закуцавања на такмичењу у закуцавању 2000. године, и бек Јуте Џез Донован Мичел који је одао почаст Картеру на истом такмичењу 18 година касније.
  • НБА Ол-стар Џејлен Браун из Бостон Селтикса, који је на првој линији борбе за расну једнакост, са поруком „Слобода“ на свом дресу током НБА наставка 2020. године, и екипа Орландо Меџика, која је дала приоритет подршци младима у заједници на централној Флориди, повезујући руке на централном терену док су се Лига и играчи залагали за друштвене промене током прошле године.
This is more than basketball. It’s what connects us all and keeps us coming back for more. That’s the NBA. #ThatsGame pic.twitter.com/kQWAc3RUmu
Први плеј-оф спот наставиће овај тренд, подсећајући навијаче зашто су тренуци плеј-офа НБА лиге тако посебни. Кампања ће бити подржана у високоутицајним медијима и прослављена низом активности за укључивања фанова , међу којима су:
  •  „НБА кућа“ - током постсезоне, неки од најрелевантнијих креатора друштвених садржаја и инфлуенсери окупиће се у „НБА кући“ у Лос Анђелесу како би креирали снажне друштвене моменте, позивајући фанове у културни епицентар НБА плеј-офа са прилагођеним садржајем и програмима.
  • „Ухвати игру“ гледај и победи промоција – Лига ћe бити домаћин промоције „гледај и победи“, охрабрујући навијаче да се се укључе и добију прилику да освоје нека од најпожељнијих личних НБА искустава током најзначајнијих догађаја лиге током последња два кола доигравања, укључујући путовање на НБА Ол-стар 2022 у Кливленд и НБА финале 2022, између осталих вредних награда и искустава.
  • Фортнајт партнерство - Поред НБА опреме за свих 30 тимова који су данас у продаји у званичној „продавници“, почев од 25. маја, играчи Фортнајта-а могу се упутити у „Креативни режим“ за прилику да посете НБА „Клуб добродошлице“ за још са НБА повезаним искуствима и садржајима који окружују ову кампању. Поред тога, Донован Мичел из Јуте Џез и Треј Јанг из Атланта Хокс откриће тајну својих ормарића и личне омиљене предмете које „носе“ када играју Фортнајт.
  • Кампања „То је игра“ настојаће да исприча приче преко платформи и преко нашег недавно објављеног шампиона у области друштвене правде, Карима Абдул-Џабара, о улагању у црначке заједнице путем НБА фондације и заговарање политике промена кроз Националну кошаркашку коалицију за социјалну правду.
НБА плеј-ин турнир завршава се мечом између Голден Стејт Вориорса и Мемфис Гризлиса. НБА плеј-оф почиње у суботу утакмицама Милвоки Бакса и Мајами Хита (20:00) и ЛА Клиперса и Далас Меверикса (22.30).
Јокић има само још два ривала на путу до историје
Вашингтон слави победу – узалуд бриљантна партија Сабониса /видео/
Богдановић објаснио: Нама Србима фали безобразлук кад одемо у Америку
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала