Португалски суперстар нашао се у центру пажње због стаклених флашица Кока-коле које је склонио у страну на коференцији за медије, дајући предност извору живота – води!
И моментално су почела утркивања разноразних маркетиншких агенција колика је штета чувеног америчког бренда који је тек тако „склоњен“ из фокуса, Роналдовом спонтаном реакцијом.
Хм... Нисам баш сигуран да је Кристијано то тек тако случајно урадио јер врло добро зна да је Кока-кола један од главних спонзора Европског првенства и да је „масно“ платила да стоји ту. У строгом центру пажње!
Све и да су тачне претпоставке и рачунице да је Кока-кола на губитку четири милијарде евра због Португалца, оно што је Роналдо урадио нема цену.
Покренуо је по обичају лавину јер су његовим стопама кренули селектор Русије Станислав Черчесов, млада звезда Италијана Локатели, као и Пол Погба који је склонио пиво. Тај тренд склањања газираних напитака и пива на ЕВРО покренуо је управо Португалац чија је моћ невероватна, а његове реакције не уздрмају само фудбалски свет, већ земаљску куглу.
Нећу измислити топлу воду уколико напишем да је и анти-реклама боља од непостојеће рекламе, када се о нечему не прича и не пише, а тренутно свет бруји од потезу Португалца, касније и шефа „зборнаја команде“, те хероја Италије, као и Погбе...
Сетимо се само прве рекламе када је кокошка снела јаје, а онда ишла и кокодакала. Јасно је да се тиме хвалила, и да су сви морали да чују „важну“ вест.
То је то, битно је да се нечему прича, да се нешто дешава, да људи коментаришу догађај какав год да је. Јер, тишина „убија“.
Черчесов је рецимо, онако мангупски, к'о испред локалног драгстора отворио лимени чеп о чеп користиће две флашице Кока-коле, од којих је једну замало ексирао.
Можда је човек само био жедан после исцрпљујуће партије своје Русије, а можда је само хтео да удари контру Роналду и његовом потезу.
Било како било, тренд померања газираних пића на Европском првенству је настављен и узео је маха, а од тога чисто сумњам да има боље рекламе за најјачи и најпознатији амерички бренд, који ће брзо надокнадити оне, наводно, изгубљене четири милијарде евра.
Ко зна колико новца Лео Меси узима од Пепсија, љутог и вечитог Кока-колиног ривала, чији је главни промотер.
А, Кока-кола овде није морала да плаћа Кристијану, наводно је на губитку који се мери милијардама евра, али ће време показати да ће „експлозија“ због анти-рекламе Португалца тек уследити и да ће Кока-кола трљати руке и пунити, већ пуне џепове.
Роналда можете да волите или да га мрзите, али он је супер-човек. Шта год дотакне, претвара у злато.
Сетимо се само скандала са капитенском траком на Маракани у судару Србије и Португалије у квалификацијама за Светско првенство.
Није му признат очигледан гол, после чега је демонстративно бацио траку на траву, уследили су звиждуци који су парали небо над највећим српским стадионом.
Касније је та иста трака продата за 7,5 милиона евра и новац је искоришћен у хуманитарне сврхе за лечење малог Гаврила Ђурђевића који болује од спиналне мишићне атрофије.
И то није све. Кристијано је експресно послао и свој потписани дрес, који је такође продат на аукцији и новац је прослеђен за лечење малог хероја Гаврила.
Не ради се овде о две померене стаклене флашице чувеног газираног пића за које бих лично доделио Нобелову награду, јер се деценијама "умивам" и „давим“ у истом, заборављајући да пијем воду, што је била Роналдова порука.
Овде је у питању нешто далеко веће и шире, то је та невероватна моћ Кристијана Роналда да све што дотакне претвара у злато, да поставља и помера границе и да га велики број звезда следи, а да на крају и обични смртници имају користи од тога.