„Уместо да преузима позиве корисника, Андреас је назвао свој број телефона, што је резултирало сигналом „заузећа“ у систему, па је долазне позиве преузимао неко други“, стоји у дисциплинском извештају шведске пореске управе који је прибавио АФП.
Тај 28-годишњи Швеђанин, којем сад прети отказ, од марта до маја је самог себе назвао 32 пута и „разговарао“ 55 сати, што је седам дана ефективног рада у два месеца, стоји у извештају пореске управе те се додаје да су „неки од тих позива понекад трајали сатима“.
Андреас је на радном месту у пореској управи био запослен од маја 2020. године, али због пандемије је од јануара 2021. радио од куће.
У априлу је, међутим, један од његових надређених приметио да телефонира необично дуго у поређењу са просечним потребама посла.
Кад је позван на разговор с надређенима, признао је шта је чинио, иако је интерна истрага показала да је исто поновио још четири пута након споменутог разговора, а кад су га шефови поновно позвали на разговор у мају одговорио им је да му је мотивација за рад „изузетно ниска“, преноси Индекс.