Тако је „Теско“ почео да користи слике шпаргле, шаргарепе, наранџе и грожђа, што је покренуло низ шаљивих коментара на друштвеним мрежама, пише „Гардијан“.
„Мммм, укусне фотографије шпаргле“, гласи један од Твитова.
Поједини су прокоментарисали и величину слика, па су написали:
„Свиђа ми се што шпаргла оволико нарасте у Великој Британији. То је, сигуран сам, до наше климе“.
Купци су уочили „картонске производе“ у више британских градова, укључујући Лондон и Кембриџ.
Брајан Робертс, аналитичар малопродаје, рекао је да је слична тактика примењивана и раније, али да је постала приметнија у последњих годину дана.
„То је постало сасвим уобичајено. Није то само због несташице, већ зато што су многе веће продавнице сада једноставно превише велике“, казао је Робертс.
Попуњавање простора
„Теско“ тврди да коришћење слика воћа и поврћа није повезано са недавним проблемима у ланцу снабдевања.
Супермаркети и произвођачи смањили су асортиман различитих врста тестенине, кафе или чајева које продају да би олакшали проток робе.
Поједини гломазни и не толико исплативи артикли, попут флашираних газираних пића и воде, скинути су са листе приоритета испоруке због недостатка возача, што значи више празнина на полицама.
У међувремену, узлет куповине преко интернета довео је до тога да су многи супермаркети престали да складиште артикле попут телевизора, ЦД-а или кувала за воду, што су некад чинили, остављајући празан простор који многи нису успели да напуне алтернативним производима.
Како се напомиње, картонски изрези скупих предмета као што су детерџенти, протеински прашци и алкохолна пића, понекад се користе и за спречавање крађе у продавницама. Слике артикала стављају се на полице да би се означило да је производ доступан, а који се може добити каси, пренео је „Индекс“.