Хогенова, која је оптужила технолошког гиганта да ставља профит испред људи у пододбору Сената раније овог месеца, рекла је да је охрабрена британским плановима да приморају велике технолошке компаније да се позабаве штетним садржајем на својим платформама.
Према њеним речима, компанија је видела безбедност на мрежи као трошак и усавршила је културу покретања у којој је добро радити.
"Несумњиво је да то погоршава мржњу", рекла је Хогенова.
Са фокусом на САД, компанија је намерно била слепа за утицај на многим тржиштима где је недостатак особља на локалном језику значио да често није разумела токсичну или опасну природу порука на платформи, истакла је она, преноси РТС.
Највећа светска друштвена мрежа одбацила је те оптужбе, а извршни директор Марк Закерберг је раније овог месеца рекао да је нелогично тврдити да је Фејсбук намерно гурао садржај који је љутио људе.
"Супротно ономе што је дискутовано на саслушању, увек смо имали комерцијални подстицај да уклонимо штетан садржај са наших сајтова. Људи не желе да га виде када користе наше апликације, а оглашивачи не желе да њихови огласи буду поред њих", наводи се у саопштењу Фејсбука.
У саопштењу је наведено да је потрошено 13 милијарди долара на безбедност корисника и да је потребна регулација у целој индустрији.
Британија доноси законе који би могли да кажњавају компаније друштвених медија до 10 одсто њиховог промета ако не уклоне или ограниче ширење нелегалног садржаја.
Преко свог правног саветника Хогенова поднела је више од 10.000 страница интерних Фејсбукових докумената Комисији за хартије од вредности и Конгресу у редигованом облику.
Редиговане верзије прегледао је конзорцијум од 17 америчких новинских организација.
У петак је конзорцијум почео да објављује серију прича - заједнички названих "Фејсбук папири" заснованих на интерним документима компаније.
Они пружају увид у интерну културу Фејсбука, његов приступ дезинформацијама и модерирању говора мржње, интерно истраживање његовог алгоритма за вести, интерну комуникацију....