СВЕТ

Објављени ново име и лого „Фејсбука“ /фото/

Марк Закерберг, оснивач „Фејсбука“, објавио је да ће се та компанија од данас звати „Мета“.
Sputnik
Он је представио и нови лого компаније у облику плаве траке која личи на симбол за бесконачно.
„Некада сам волео класичне науке, а име Мета потиче од грчког слова које означава и реч „после“. Оно за мене симболише чињеницу да је потребно увек урадити још нешто“, рекао је Закерберг.
Друштвена мрежа ће и даље задржати име, те ће од сада фирма „Мета“ бити власница три велика бренда: Фејсбука, Инстаграма и Вотсапа.
„Знам да ће неки људи рећи да ово није време за фокусирање на будућност, и ја сам желим да нагласим да постоје важна питања на којима сада треба радити. Увек ће их и бити“, рекао је Закерберг током конференције о виртуелној и проширеној стварности.
Казао је да није сигуран да ће за многе људе икада бити добро време да се усредсреде на будућност.
„Али такође знам да има и пуно вас који се осећате исто као и ја. Живимо за оно што градимо. Иако грешимо, настављамо да учимо и градимо и идемо напред“, рекао је Закерберг.
Такође, ново име симболише упућеност компаније на метауниверзум, у ком ће се човек преселити у виртуелну реалност.
Тај метауниверзум у Фејсбуковој изведби носи назив Метаверзум, и развија га Фејсбукова ћерка фирма „Хорајзонт“ – нова компанија која је представљена у августу. То је мрежа виртуелних канцеларија којима се може прикључити путем видео конференције или помоћу кациге виртуелне стварности „Окулус ВР“.
Метаверзум је свет виртуелног окружења којем људи могу да приступе путем интернета, а чини га дигитални простор који коришћењем виртуелне стварности или проширене стварности личи на реалан живот. Фејсбук је имао велика улагања у виртуелну реалност и проширену реалност и намерава да повеже скоро три милијарде корисника путем неколико уређаја и апликација.
СВЕТ
Зашто „Фејсбук“ мења име?
СВЕТ
Уколико се не заустави, Фејсбук ће подстаћи хаос широм света – ново упозорење
Коментар