https://sputnikportal.rs/20211028/objavljeni-novo-ime-i-logo-fejsbuka-foto-1131071139.html
Објављени ново име и лого „Фејсбука“ /фото/
Објављени ново име и лого „Фејсбука“ /фото/
Sputnik Србија
Објављени ново име и лого „Фејсбука“ /фото/
2021-10-28T21:17+0200
2021-10-28T21:17+0200
2022-08-07T18:18+0200
свет
свет
свет – економија
наука и технологија
фејсбук
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/11/1130756363_0:161:3071:1888_1920x0_80_0_0_dcb7e8738f473f14aa708c720ea89e8f.jpg
Он је представио и нови лого компаније у облику плаве траке која личи на симбол за бесконачно.„Некада сам волео класичне науке, а име Мета потиче од грчког слова које означава и реч „после“. Оно за мене симболише чињеницу да је потребно увек урадити још нешто“, рекао је Закерберг.Друштвена мрежа ће и даље задржати име, те ће од сада фирма „Мета“ бити власница три велика бренда: Фејсбука, Инстаграма и Вотсапа.„Знам да ће неки људи рећи да ово није време за фокусирање на будућност, и ја сам желим да нагласим да постоје важна питања на којима сада треба радити. Увек ће их и бити“, рекао је Закерберг током конференције о виртуелној и проширеној стварности.Казао је да није сигуран да ће за многе људе икада бити добро време да се усредсреде на будућност.„Али такође знам да има и пуно вас који се осећате исто као и ја. Живимо за оно што градимо. Иако грешимо, настављамо да учимо и градимо и идемо напред“, рекао је Закерберг.Такође, ново име симболише упућеност компаније на метауниверзум, у ком ће се човек преселити у виртуелну реалност.Тај метауниверзум у Фејсбуковој изведби носи назив Метаверзум, и развија га Фејсбукова ћерка фирма „Хорајзонт“ – нова компанија која је представљена у августу. То је мрежа виртуелних канцеларија којима се може прикључити путем видео конференције или помоћу кациге виртуелне стварности „Окулус ВР“.Метаверзум је свет виртуелног окружења којем људи могу да приступе путем интернета, а чини га дигитални простор који коришћењем виртуелне стварности или проширене стварности личи на реалан живот. Фејсбук је имао велика улагања у виртуелну реалност и проширену реалност и намерава да повеже скоро три милијарде корисника путем неколико уређаја и апликација.
https://sputnikportal.rs/20211023/zasto-fejsbuk-menja-ime-1130863575.html
https://sputnikportal.rs/20211026/ukoliko-se-ne-zaustavi-fejsbuk-ce-podstaci-haos-sirom-sveta--novo-upozorenje--1130982293.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/11/1130756363_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_481cbaba47c61b58e522da83865af593.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
фејсбук, фејсбук ново име, ново име фејсбука, фејсбук променио име, fejsbuk, fejsbuk novo ime, novo ime fejsbuka, fejsbuk promenio ime
фејсбук, фејсбук ново име, ново име фејсбука, фејсбук променио име, fejsbuk, fejsbuk novo ime, novo ime fejsbuka, fejsbuk promenio ime
Објављени ново име и лого „Фејсбука“ /фото/
21:17 28.10.2021 (Освежено: 18:18 07.08.2022) Марк Закерберг, оснивач „Фејсбука“, објавио је да ће се та компанија од данас звати „Мета“.
Он је представио и нови лого компаније у облику плаве траке која личи на симбол за бесконачно.
„Некада сам волео класичне науке, а име Мета потиче од грчког слова које означава и реч „после“. Оно за мене симболише чињеницу да је потребно увек урадити још нешто“, рекао је Закерберг.
Друштвена мрежа ће и даље задржати име, те ће од сада фирма „Мета“ бити власница три велика бренда: Фејсбука, Инстаграма и Вотсапа.
„Знам да ће неки људи рећи да ово није време за фокусирање на будућност, и ја сам желим да нагласим да постоје важна питања на којима сада треба радити. Увек ће их и бити“, рекао је Закерберг током конференције о виртуелној и проширеној стварности.
Казао је да није сигуран да ће за многе људе икада бити добро време да се усредсреде на будућност.
„Али такође знам да има и пуно вас који се осећате исто као и ја. Живимо за оно што градимо. Иако грешимо, настављамо да учимо и градимо и идемо напред“, рекао је Закерберг.
Такође, ново име симболише упућеност компаније на метауниверзум, у ком ће се човек преселити у виртуелну реалност.
Тај метауниверзум у Фејсбуковој изведби носи назив Метаверзум, и развија га Фејсбукова ћерка фирма „Хорајзонт“ – нова компанија која је представљена у августу. То је мрежа виртуелних канцеларија којима се може прикључити путем видео конференције или помоћу кациге виртуелне стварности „Окулус ВР“.
Метаверзум је свет виртуелног окружења којем људи могу да приступе путем интернета, а чини га дигитални простор који коришћењем виртуелне стварности или проширене стварности личи на реалан живот. Фејсбук је имао велика улагања у виртуелну реалност и проширену реалност и намерава да повеже скоро три милијарде корисника путем неколико уређаја и апликација.