ЕКОНОМИЈА

Директор „Тесле“ открио ко је највећа конкуренција том електричном аутомобилу

Велики број компанија упушта се у производњу електричних аутомобила, а многи су добили назив „убица Тесле“, као могућа конкуренција једном од највећих светских произвођача возила на струју. Међутим, Мартин Вијеха, директор за инвестиције у „Тесли“, каже да та компанија као главног конкурента види - произвођаче аутомобила са класичним моторима.
Sputnik
Електрични аутомобили сматрају се будућношћу саобраћаја, а бензин и дизел превазиђеном технологијом која полако одлази у историју. Ипак, челни људи компанија за електричне аутомобиле мисле другачије.
Мартин Вијеха је на Твитеру написао како више од 90 одсто аутомобила који су продати ове године имају традиционалне моторе и да је то главна брига за „Теслу“.
„У последњих пет година често ме питају о конкуренцији. Више од 90 одсто аутомобила који су продати ове године имају моторе са унутрашњим сагоревањем. Они губе удео на тржишту у поређењу са свим произвођачима електричних аутомобила и чуди ме да то још није општеприхваћено мишљење“, написао је Вијеха.
У компанији „Тесла“ су на јасном становишту да је повећање броја произвођача електричних аутомобила добра ствар, јер даје већи избор купцима, пише „Мотор1“. Тако је и оснивач и генерални директор те компаније, милијардер Илон Маск, више пута поновио како се нада да ће „Тесла“ мотивисати остатак индустрије да пређе на електрични погон.
Да је раст броја компанија за електричне аутомобиле, у тренутку док већину тржишта држе дизел, бензински и благо хибридна возила, позитивна вест за такву врсту фабрика, јер простора на тржишту електричних возила има довољно.
Тако је Питер Ролинсон, генерални директор „Лусид моторса“ и бивши запослени у „Тесли“ често говорио како њихов модел „ер салун“ није конкуренција „Тесли“, већ „мерцедесу С класе“.
ЕКОНОМИЈА
Електрични аутомобил за 3.100 долара: Долази из Кине, са једним пуњењем пређе 305 километара /видео/
ДРУШТВО
Руски милијардер открива зашто не треба куповати електричне аутомобиле
ЕКОНОМИЈА
Који аутомобили се највише и најмање кваре: Немци објавили статистику
Коментар