Електрични аутомобили сматрају се будућношћу саобраћаја, а бензин и дизел превазиђеном технологијом која полако одлази у историју. Ипак, челни људи компанија за електричне аутомобиле мисле другачије.
Мартин Вијеха је на Твитеру написао како више од 90 одсто аутомобила који су продати ове године имају традиционалне моторе и да је то главна брига за „Теслу“.
„У последњих пет година често ме питају о конкуренцији. Више од 90 одсто аутомобила који су продати ове године имају моторе са унутрашњим сагоревањем. Они губе удео на тржишту у поређењу са свим произвођачима електричних аутомобила и чуди ме да то још није општеприхваћено мишљење“, написао је Вијеха.
У компанији „Тесла“ су на јасном становишту да је повећање броја произвођача електричних аутомобила добра ствар, јер даје већи избор купцима, пише „Мотор1“. Тако је и оснивач и генерални директор те компаније, милијардер Илон Маск, више пута поновио како се нада да ће „Тесла“ мотивисати остатак индустрије да пређе на електрични погон.
Да је раст броја компанија за електричне аутомобиле, у тренутку док већину тржишта држе дизел, бензински и благо хибридна возила, позитивна вест за такву врсту фабрика, јер простора на тржишту електричних возила има довољно.
Тако је Питер Ролинсон, генерални директор „Лусид моторса“ и бивши запослени у „Тесли“ често говорио како њихов модел „ер салун“ није конкуренција „Тесли“, већ „мерцедесу С класе“.