00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК СПОРТ
Инвазија „ванземаљаца“ на Маракану – новембар као путоказ вечитих у Евролиги
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Директор „Тесле“ открио ко је највећа конкуренција том електричном аутомобилу

CC0 / Unsplash/Jp Valery / Тесла модел С
Тесла модел С - Sputnik Србија, 1920, 16.11.2021
Пратите нас
Велики број компанија упушта се у производњу електричних аутомобила, а многи су добили назив „убица Тесле“, као могућа конкуренција једном од највећих светских произвођача возила на струју. Међутим, Мартин Вијеха, директор за инвестиције у „Тесли“, каже да та компанија као главног конкурента види - произвођаче аутомобила са класичним моторима.
Електрични аутомобили сматрају се будућношћу саобраћаја, а бензин и дизел превазиђеном технологијом која полако одлази у историју. Ипак, челни људи компанија за електричне аутомобиле мисле другачије.
Мартин Вијеха је на Твитеру написао како више од 90 одсто аутомобила који су продати ове године имају традиционалне моторе и да је то главна брига за „Теслу“.
„У последњих пет година често ме питају о конкуренцији. Више од 90 одсто аутомобила који су продати ове године имају моторе са унутрашњим сагоревањем. Они губе удео на тржишту у поређењу са свим произвођачима електричних аутомобила и чуди ме да то још није општеприхваћено мишљење“, написао је Вијеха.
У компанији „Тесла“ су на јасном становишту да је повећање броја произвођача електричних аутомобила добра ствар, јер даје већи избор купцима, пише „Мотор1“. Тако је и оснивач и генерални директор те компаније, милијардер Илон Маск, више пута поновио како се нада да ће „Тесла“ мотивисати остатак индустрије да пређе на електрични погон.
Да је раст броја компанија за електричне аутомобиле, у тренутку док већину тржишта држе дизел, бензински и благо хибридна возила, позитивна вест за такву врсту фабрика, јер простора на тржишту електричних возила има довољно.
Тако је Питер Ролинсон, генерални директор „Лусид моторса“ и бивши запослени у „Тесли“ често говорио како њихов модел „ер салун“ није конкуренција „Тесли“, већ „мерцедесу С класе“.
Вулинг нано ев, електрични аутомобил из Кине који кошта 3.100 долара - Sputnik Србија, 1920, 12.11.2021
ЕКОНОМИЈА
Електрични аутомобил за 3.100 долара: Долази из Кине, са једним пуњењем пређе 305 километара /видео/
Електрични аутомобил - Sputnik Србија, 1920, 27.09.2021
ДРУШТВО
Руски милијардер открива зашто не треба куповати електричне аутомобиле
Половни аутомобили - Sputnik Србија, 1920, 11.11.2021
ЕКОНОМИЈА
Који аутомобили се највише и најмање кваре: Немци објавили статистику
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала