Шта избор Слободана Шијана у звање члана Академије наука значи за филмску уметност, али и за саму Академију, говоре драмски писац и академик Душан Ковачевић и теоретичар популарне културе Владимир Коларић.
Како се на позоришну сцену поставља један од најпопуларнијих филмских наслова, у чему се мјузикл „Флешденс“ разликује од Oскаром награђене филмске верзије – питамо Владана Ђурковића, редитеља мјузикла који је 19. новембра премијерно изведен на сцени Позоришта на Теразијама.
Зашто верује да се суштина власти налази у људском карактеру и начину на који се човек опходи према истој, зашто је недовршени Нушићев комад назвао „Власт и сабрана недела“, открио нам је уочи премијере овог комада редитељ Милан Нешковић.
На који се начин улична уметност приближила слепим и слабовидим особама и како настају 3Д мурали, казаће нам Никола Ђорђевић, председник Градске организације слепих Београда и историчарка уметности Љиљана Радошевић.
Како изгледа портрет једног од највећих филмских аутора данашњице, режисера Ларса фон Трира, остварен у књизи „Трир о фон Триру“ Стига Бјоркмана? Шта редитељ иновативног стила и провокативних и оригиналних филмова открива о себи говорећи у овој збирци интервјуа о својим почецима, идејама и погледу на свет – за Спутњик открива Ана Јовановић, уредник у издавачкој кући Арете која је објавила књигу „Трир о фон Триру“.