„Циљ конкурса био је да се изабере најквалитетније идејно решење са аутентичним стилом и концептом дизајна не само за метро станице већ и за брендирање целокупне прве линије метроа“, рекао је Весић, гостујући у јутарњем програму ТВ Пинк.
Он је рекао да ће метро линија 1 на потезу Макиш–Миријево бити дуга око 21,1 километар, са укупно двадесет и једном станицом.
„Део трасе од станице ‘Макиш’ до станице ‘Беле воде’ планира се у отвореном ископу у дужини од око 2,15 километара, потом ће се на деоници дужине 11,2 километра од станице ‘Беле воде’ до станице ‘Панчевачки мост’ градити метро у дубоком тунелу да би се последња деоница дужине 5,7 километара од станице ‘Панчевачки мост’ до Миријева радила у отвореном ископу“, прецизирао је Весић.
Весић је објаснио да ће линија 2 београдског метроа бити на потезу Земун–Миријево укупне дужине 21,1 километар, са 23 станице.
„Француска компанија ‘Ежис’ ради на пројектовању друге линије београдског метроа као и на идејном решењу треће линије на потезу Бањица–Бежанија, дужине око 24 километра са 23 станице“, рекао је Весић и додао да ће се линије 1 и 2 укрштати на станици „Савски трг”, линије 2 и 3 на станицама „Парк Мањеж” и „Београдска арена”, а линије 1 и 3 на станици „Трг републике”.
Он је поновио да ће прва линија београдског метроа бити завршена до 2028. године, а друга линија до 2030. године.
„Изградња београдског метроа је најзначајнији инфраструктурни пројекат Београда у 21. веку и остварење сна који траје 51 годину. То је пројекат који ће омогућити много већи комфор у саобраћају и наш град увести у ред модерних светских престоница“, поручио је Весић.