00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Радови на изградњи београдског метроа почињу 22. новембра, потписан уговорни споразум /видео/

Пратите нас
Радови на изградњи београдског метроа почињу 22. новембра на Макишком пољу, најавио је данас министар финансија Синиша Мали.
Министар Мали је, након што је са кинеском компанијом Пауер Чајна потписан уговорни споразум за Пројекат изградње инфраструктуре и насипање платоа за депо метроа на Макишком пољу, рекао да је потписивањем тог документа званично почела градња прве линије метроа (од Макишког поља до Миријева).
"У понедељак, 22. новембра на Макишком пољу, видећете велики број радника, крећемо са остварањем сна, које су генерације пре нас сањале", казао је Мали.
Министар је нагласио да тај сан значи лепшу и бољу будућност, као и да је београдски метро симбол успеха и јаке Србије.
Министар грађевинарства Томислав Момировић, који је потписао уговор са представницима кинеске компаније, казао је да је ово велики дан за Београд и Србију, јер после више од 50 година празне приче почиње реализација пројекта градње београдског метроа.
Најавио је да ће прва линија бити завршена 2028, а друга 2030. године.
Момировић каже да је потписивању првог уговора претходила озбиљна припрема, с обзиром да су пројекти градње метроа веома тешки и скупи.
"Ниједан град величине Београда не може да се развија без метроа, ако желимо да побољшамо саобраћај и еколошксу перспективу Београда морамо да изградимо метро", поручио је министар грађевинарства.
Такође, истакао је да пројекат београдског метроа доноси развојну перспективу не само за Београд већ и српску привреду.
Уговор су потписали министар грађевинарства Момировић, градски секретар за стамбене и комуналне послове Никола Ковачевић, директорка Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Душица Анђелковић и овлашћени представник компаније "Пауер Чајна" Јанг Бо.
Грађевински факултет Универзитета у Београду
 - Sputnik Србија, 1920, 27.10.2021
СРБИЈА
Грађевински факултет одбија да учествује у развоју метроа по постојећем плану
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала