„Наша пословна стратегија заснива се на три циља: да пружимо најбоље корисничко искуство и најмодернију мрежу, уз висок ново ефикасности и профитабилности. За остварење тих циљева, неопходан нам је јак бренд“, рекао је Марек Слачик, извршни директор ТМТ ЦЕЕ (Технологија, Медији, Телекомуникације за ЦЕЕ регион), ППФ „Телеком групе“, наводи се у саопштењу компаније.
Како додаје, за њих почиње ново поглавље у Србији, Мађарској и Бугарској.
„Имамо чврсту и јаку основу коју смо створили под ‘Теленор‘ брендом на којој ћемо даље да градимо однос са корисницима, и стварамо додатну вредност под новим, ‘Јетел‘ брендом“, додаје Слачик.
„Јетел“ је модеран бренд, дизајниран на основу истраживања потреба и трендова на тржишту. Креиран је са циљем да допринесе квалитету живота корисника, уз разумевање све веће улоге коју технологије играју у свакодневном животу људи, поручено је из компаније, преноси Блиц бизнис.
„‘Јетел‘ је ново име, нова реч. Током 2022. године лансираћемо нове производе и услуге, док нам стратешки фокус остаје непромењен: желимо да даље развијамо пословање и српско тржиште, доприносимо привреди и заједници и понудимо квалитетне услуге кроз најсавременију мрежу и инфраструктуру“, рекао је Мајк Мишел, генерални директор компаније у Србији.
Период транзиције почиње данас, завршиће се до краја марта и не захтева никакву активност корисника, истиче се у саопштењу.
Званично представљање новог „Јетел“ бренда биће 1. марта 2022, преноси Танјуг.