https://sputnikportal.rs/20220127/telenor-menja-ime-1133708097.html
„Теленор“ мења име
„Теленор“ мења име
Sputnik Србија
„Теленор“ Србија најављује да ће од марта наставити да послује под именом „Јетел“ (Yettel). Промена бренда одвијаће се у три земље у којима ППФ група користи... 27.01.2022, Sputnik Србија
2022-01-27T10:40+0100
2022-01-27T10:40+0100
2022-01-27T10:40+0100
економија
економија
србија
србија – економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111432/57/1114325777_0:83:2048:1235_1920x0_80_0_0_8a2da9a9c253d6633f7d826b2c681672.jpg
Како додаје, за њих почиње ново поглавље у Србији, Мађарској и Бугарској.„Имамо чврсту и јаку основу коју смо створили под ‘Теленор‘ брендом на којој ћемо даље да градимо однос са корисницима, и стварамо додатну вредност под новим, ‘Јетел‘ брендом“, додаје Слачик.„Јетел“ је модеран бренд, дизајниран на основу истраживања потреба и трендова на тржишту. Креиран је са циљем да допринесе квалитету живота корисника, уз разумевање све веће улоге коју технологије играју у свакодневном животу људи, поручено је из компаније, преноси Блиц бизнис.Период транзиције почиње данас, завршиће се до краја марта и не захтева никакву активност корисника, истиче се у саопштењу.Званично представљање новог „Јетел“ бренда биће 1. марта 2022, преноси Танјуг.
https://sputnikportal.rs/20211119/poskupljenje-mobilne-telefonije-korisnici-mogu-da-raskinu-ugovor-1131738542.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111432/57/1114325777_146:0:1903:1318_1920x0_80_0_0_84855ba3945aabdec93988f634d789ca.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија, србија – економија
економија, србија, србија – економија
„Теленор“ мења име
„Теленор“ Србија најављује да ће од марта наставити да послује под именом „Јетел“ (Yettel). Промена бренда одвијаће се у три земље у којима ППФ група користи бренд „Теленор“ – у Србији, Мађарској и Бугарској.
„Наша пословна стратегија заснива се на три циља: да пружимо најбоље корисничко искуство и најмодернију мрежу, уз висок ново ефикасности и профитабилности. За остварење тих циљева, неопходан нам је јак бренд“, рекао је Марек Слачик, извршни директор ТМТ ЦЕЕ (Технологија, Медији, Телекомуникације за ЦЕЕ регион), ППФ „Телеком групе“, наводи се у саопштењу компаније.
Како додаје, за њих почиње ново поглавље у Србији, Мађарској и Бугарској.
„Имамо чврсту и јаку основу коју смо створили под ‘Теленор‘ брендом на којој ћемо даље да градимо однос са корисницима, и стварамо додатну вредност под новим, ‘Јетел‘ брендом“, додаје Слачик.
„Јетел“ је модеран бренд, дизајниран на основу истраживања потреба и трендова на тржишту. Креиран је са циљем да
допринесе квалитету живота корисника, уз разумевање све веће улоге коју технологије играју у свакодневном животу људи, поручено је из компаније,
преноси Блиц бизнис.
„‘Јетел‘ је ново име, нова реч. Током 2022. године лансираћемо нове производе и услуге, док нам стратешки фокус остаје непромењен: желимо да даље развијамо пословање и српско тржиште, доприносимо привреди и заједници и понудимо квалитетне услуге кроз најсавременију мрежу и инфраструктуру“, рекао је Мајк Мишел, генерални директор компаније у Србији.
Период транзиције почиње данас, завршиће се до краја марта и не захтева никакву активност корисника, истиче се у саопштењу.
Званично представљање новог „Јетел“ бренда биће 1. марта 2022, преноси Танјуг.