Како је рекао, овај модел неће представљати конкуренцију великим аутомобилским произвођачима који су у електрична возила већ уложили огромна средства.
„Одлучили смо се за то шта нам је најисплативије, а то је такси и `каршеринг`“, навео је.
Како је раније саопштено, у питању је компактни кросовер са четири седишта, троја врата, који има интелигентни систем помоћи возачу АДАС трећег нивоа. Мало је већи од чувене руске „Оке“ (дугачак је 3,4 метра, широк 1,7 метара, висок 1,6 метара).
Електрично возило је опремљено литијум-јонским акумулатором од 33 kWh и електромотором од 80 kW, што му омогућава да постигне брзину до 150 км/сат и пређе 250 км без пуњења.
Брзина пуног пуњења батерије у нормалном режиму је шест сати, у убрзаном режиму - 20 минута. Убрзање до 100 км/сат за 6,7 секунди.