ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).
У огласима који су се појавили на друштвеним мрежама траже се мушкарци од 18 до 48 година који има српски пасош и не морају да имају претходно искуство.
Заинтересовани прво иду на тродневну обуку у Суботици, а потом у Загреб.
Понуђена је сатница од пет до пет и по евра нето, бесплатан смештај, бесплатан превоз на посао уз недељну исплату новца и легалан рад са пријавом. Такође, нуди се и бесплатан превоз до Загреба.
Како пише „Слободна Далмација“, реч је о томе да фабрика железничких возила „Гредељ“ у Загребу тражи раднике, којих нема довољно и нуди плату која може достићи и 8.500 куна, односно око 130.000 динара. „Гредељ“ је после 10 година стечаја преузела словачка „Татравагонка“, тренутно загребачка фирма има 400 запослених, а планирају да их запосле још 600, пошто су недавно потписали меморандум о разумевању са аустријском фирмом „Инофрајт“ на основу ког је „Гредељ“ осигурао посао за наредних десет година.
„Склопљен је посао од две милијарде евра за десет година производње вагона који превозе контејнере што је велики допринос хрватском извозу. Захваљујем вођству „Татравагонке“ која је од децембра до данас склопило такав посао који „Гредељу“ гарантује дугорочну одрживост, а хрватској привреди – извоз“, рекао је премијер Хрватске Андреј Пленковић.
У децембру прошле године „Гредељ“ је изашао из стечаја након што је добио новог власника, словачку „Татравагонку“ која је европски лидер у производњи вагона. Уз своје погоне у Словачкој има и ћерке фирме у Немачкој, Пољској, Србији, Чешкој и Индији. Укупно запошљава око 12.000 радника, пише „Слободна Далмација“.
„До краја ове године хтели бисмо запослити око сто радника, али их је проблем пронаћи. Долазе нам радници из Србије, а имамо и шест Вијетнамаца. Волео бих да и људи из Украјине дођу код нас да раде. Проблем нам представљају и све више цене материјала и енергената који би могли да постану још скупљи. Али исте проблеме имамо и у Словачкој где годишње произведемо 5.500 вагона. Свугде недостаје добрих мајстора па нам је добродошао свако ко жели да ради“, каже Иван Петричек, један од сувласника „Татравагонке“ и открива како је укупни годишњи промет те компаније 550 милиона евра. Закључује како је преузимање „Гредеља“ за словачку компанију била добра пословна одлука.