Прва деоница брзе нишке пруге биће од Сталаћа до Ђуниса, рекао је Момировић одговрајући на питање Танјуга да ли би могло да буде угрожено најављено финансирање тог пројекта уз учешће ЕУ због актуелне кризе у свету и међународних односа, и поручио да ниједан актуелни инфраструктурни пројекат у земљи неће стати.
Брза пруга Београд - Нови Сад отворена је 19. марта, а Момировић је рекао да је до сада возом „Соко“ превезено 230.000 путника и да је у једном дану достигнут рекорд од око 13.000 путника.
Момировић је подсетио да се већ гради друга деоница брзе пруге кроз Србију од Новог Сада до Суботице и да је циљ спајање са Будимпештом.
„Почињемо врло брзо, ове године, да радимо и деоницу од Београда до Ниша. Циљ је да три највећа града буду повезана најквалитетнијом железничком инфраструктуром у источној Европи“, навео је Момировић и додао да ће цела брза пруга кроз Србију бити готова у децембру 2024. године.
Напоменуо је да Мађари мало касне, али да ће када и они заврше моћи од Београда до Будимпеште да се стигне за три сата.
Када су у питању ауто-путеви, Момировић је најавио је да ће прва деоница Моравског коридора од Појата до Крушевца од 27 километара бити готово до 14. октобра када се обележава Дан Крушевца, иако је по уговору новембар предвиђен као рок.
Аутопут ка Црној Гори од Паковраће до Пожеге требало би, додаје, да буде завршен до децембра или фебруара.
На питање када ће се ради и последњи део од Пожеге до Бољара на граници са Црном Гором, каже да то зависи и од тога када ће Црна Гора радити њихов део од Колашина до Бољара, пошто није циљ да се повежемо ауто-путем са црногорском границом већ са Баром, као и да је наш стратешки циљ да се повежемо са луком Бар.
Момировић је додао да је већ реконструисана барска пруга од Ресника до Ваљева и да ће се радити и обнова целе барске пруге до Врбнице на граници са Црном Гором.