ЕКОНОМИЈА

Луксузни модни бренд уводи плаћање у криптовалутама

Луксузни бренд „Гучи“ одлучио је да омогући плаћање у криптовалутама, а у том циљу спроводи пилот програм за прихватање десет различитих дигиталних валута касније овог месеца у Сједињеним Америчким Државама.
Sputnik
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ

Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).

Модна индустрија већ месецима експериментише како би се прилагодила новој реалности тржишта: НФТ-у, Метаверзуму и дигиталним валутама. „Гучи“, модна компанија коју је 1921. основао Гучио Гучи у италијанској Тоскани, одлучила је да предузме важан корак који би могао да мотивише друге брендове у сектору да учине исто, пише „Бизлајф“.
Неке продавнице луксузног бренда у Сједињеним Америчким Државама почеће да прихватају криптовалуте у мају у пилот програму. У пилот тесту ће учествовати Лос Анђелес, Њујорк, Мајами, Атланта и Лас Вегас.
Крајем лета сви „Гучи“ бутици у Сједињеним Америчким Државама ће прихватити плаћање у криптовалутама. Да би извршили уплату, купци ће е-поштом добити кју-аркод који ће им омогућити приступ својим дигиталним новчаницима.
Из компаније „Гучи“ наводе да су се „етаблирали као рани усвојилац Веб3 технологија, укључујући и блокчејн“
„Крипто плаћања означавају још један корак Гучија, који комбинује постојеће физичко присуство са новим Веб3 напорима“, објаснила је компанија у свом саопштењу.
Купци ће моћи да врше плаћања користећи десет различитих криптовалута међу којима су биткоин, етереум, лајткоин, шиба шиба ину.
Из „Гучија“ додају како „увек желе да прихвати нове технологије када оне пружају побољшано искуство за клијенте“.
„Сада када можемо да интегришемо криптовалуте у наш систем плаћања, то је природна еволуција за купце који желе да имају ову опцију“, прокоментарисао је извршни директор и председник „Гучија“ Марко Бизари.
„Гучи“ је експериментисао са различитим новим дигиталним маркетиншким стратегијама попут НФТ-а и „Гучи Грала“. Међутим, до сада није предузео корак да прихвати плаћање у криптовалути. Након те одлуке придружио се неким другим брендовима, попут „Оф вајта“ или „LBMX-а“, који већ неколико недеља прихвата плаћање криптовалутама.
РУСИЈА
Биткоином против санкција: Може ли Русија трговати са Западом у криптовалутама
ЕКОНОМИЈА
Да ли ће најпознатија криптовалута до краја године вредети 0,0000?
Коментар