ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).
После тубрулентног отварања сезоне и свега што је проживео у Аустралији, Новак Ђоковић је коначно почео да игра свој препознатљив тенис и да ниже победе.
У јеку одличних партија на Мастерсу у Риму, где је пробуђен „гладијатор“ обелодањено је да је још један спонзор напустио Новака. Компанија УКГ која је 2019. године потписала трогодишњи милионски уговор са Србином, решила је да оконча сарадњу.
„Спонзорски уговор је истицао 2022. године, а заједничка одлука била је да не дође до продужетка сарадње“, наведено је у званичном саопштењу компаније УКГ.
Да се нешто заиста дешава, односно "кува", могло је да се наслути већ на Мастерсу у Монте Карлу, где је додуше Новак одиграо само један меч, али већ тада на његовом рукаву није било ознаке поменуте компаније.
И даље у јавности није познат тачан разлог за „раскид“, па се само може спекулисати да то има везе са Ђоковићевим ставом да се не вакцинише.
Подсетимо, осим Пежоа и УКГ, која је раније носила назив Ултимејт Софтвер, који су напустили Новака, Ђоковић има уговоре са компанијом Лакоста, од Хеда му стижу рекети и опрема специјално прављену, као и милионски уговор, док га „обува“ Асикс од 2018. године.