„МС-21 је супернапредни авион. Овај авион није само конкурент (западним авионима), он има низ конкурентских предности у односу на њих. То је квалитет услуге. Видећемо га, ускоро ће постати део авио-парка 'Аерофлота'“, рекао је Савељев.
Како је додао, летелица има велике прозоре и полице за пртљаг, а предност је и велики путнички простор.
„И тај авион смо ми направили“, подсетио је руски министар.
МС-21 је путнички авион за летове кратког и средњег домета нове генерације, капацитета од 163 до 211 путника.
Американци су покушали да саботирају пројекат и прекинули су испоруке одговарајућих композитних материјала за крила. Међутим, Руси су заменили увозне компоненте домаћим деловима.
Најновији руски путнички авион, који би требало да постане понос руске цивилне авио-индустрије и главни конкурент тренутно најтраженијим путничким авионима као што су амерички „Боинг 737“ и европски „Ербас А320“, прошао је основну сертификацију, која додуше укључује стране компоненте, али ће се летови за проширење сертификата наставити, a следеће године биће извршене измене сертификата које предвиђају употребу руског мотора и руског композитног крила.
МС-21-300 већ увелико називају „авионом 21. века“.