ДРУШТВО

Јапанци одушевљени и паприкашем: Српска кухиња осваја исток

Српски паприкаш, као готово јело појавио се на јапанском тржишту, пола године након што је компанија „Мацубара Фуд“ која га продаје, прво Јапанцима понудила српску мућкалицу.
Sputnik
Пратите Спутњик и на летовању

Спутњик Србија неометано можете читати широм Европе на мобилној апликацији коју ћете пронаћи ОВДЕ. Апликацију такође можете преузети и путем линка apkfab.com

„Паприкаш на паковању има утиснут лого 140 година пријатељства Србије и Јапана, а рецепт је обезбедила Амбасада“, рекла је амбасадорка Србије у Токију Александра Ковач уз захвалност јапанској компанији на поверењу и спремности да настави да промовише српску националну кухињу .
Како амбасадорка каже за Танјуг, мућкалица, коју је та компанија из Фукуоке пласирала у децембру постигла је велики успех што, како је додала, доказује и ТВ Фуђи, једна од најпознатијих приватних медијских кућа у Јапану, која је организовала „Српски фестивал“ и у свом ресторану за запослене, служила српску мућкалицу
Амбасадорка је рекла да је Фестивал уследио након гледаних серијала о српској култури и кухињи приказиваног на популарном каналу те телевизије на Јутјубу – „Ворлд баз кукинг“ (World Buzz Cooking), на коме је Србија једина земља која је представљена два пута.
Додала је да је мућкалица „освојила“ већ један јапански универзитет, и да се очекује њен даљи пласман.
ДРУШТВО
Српско национално јело први пут у Земљи излазећег сунца: Мућкалица у јапанском супермаркету
Коментар