Уговор о финансирању нешто мање од 80 милиона евра за уклањање и изградњу моста на Сави, од 94 милиона колико је укупна вредност радова, потписан је са француском банком БНП Парибас, док је кредит осигуран код компаније „Чајна експорт и кредит иншуранс компани“.
Уговор је ушао у процедуру Скупштине Србије која би требало да се о њему изјасни.
Према уговору о кредиту, држава ће га враћати у 14 једнаких рата.
Градске власти у више наврата најављивале су уклањање Старог савског моста и градњу новог, који би требало да има четири саобраћајне траке и две траке за трамваје, као и стазе за пешаке и бициклисте.
Било је речи и да ће Стари савски мост бити премештен, па се чак и јавно гласало о новој локацији, па је крајем 2019. у анкети на сајту Скупштине града изабрано да то буде парк Ушће.
Препознатљиви мост у близини некадашње Железничке станице саграђен је 1942. године као привремен, а изградиле су га немачке окупационе власти, будући да је мост краља Александра, тадашњи једини мост преко Саве у Београду, био срушен.
Немци су га минирали пред крај рата, а од рушења тада га је спасио учитељ Миладин Зарић.
Иако изграђен као привремен, Стари савски мост се користи све до данас, а од 1984. године преко њега прелазе и трамваји.