Маск, који је недавно купио ову друштвену мрежу, представио је своју визију „Твитера 2.0“, коју намерава да уведе. Он је то учинио објављујући неке од делова презентације представљене на разговору са запосленим у Твитеру.
Маск је приказао графиконе у којима се види да је број нових корисника на рекордно високом нивоу, као и дужина активности корисника.
Навео је и нове могућности које планира да уведе, као што су интерактивно оглашавање које прати интересовања корисника, нове опције за објављивање видео-снимака, могућност писања дугих твитова, те енкрипцијска заштита приватних порука.
Илон Маск је објавио и да су корисници имају утисак да је присутност говора мржње све мања. Неколико великих оглашивача суспендовало је своје оглашавање на Твитеру после позива појединих невладиних организација да то учине, због наводне опасности од ширења говора мржње после Масковог преузимања те друштвене мреже.
Међу великим компанијама које су суспендовале оглашавање су тако „Џенерал моторс“, „Монделез“, „Фолксваген“...
Маск је рекао да се догодио „масовни пад прихода“ од повлачења оглашивача, окрививши за то поједине невладине организације.
Иако је, поред пада оглашавања, суочен и са великим падом броја запослених, прво због отказа које је поделио после преузимања Твитера, а потом и одласка оних којима се није свидео његов захтев за прековремени рад, Маск је оптимистички навео како очекује да та друштвена мрежа достигне милијарду корисника у наредних 12 до 18 месеци.