Публика је десетоминутним стајаћим овацијама наградила сопрана Елизабет Тајге у улози Тоске, тенора Едуарда Аладрена као Марија Каварадосија и баритона Мандле Мндебелеа у улози барона Скарпије.
Поред њих певали су Никола Баста (Ћезаре), Михаило Шљивић (црквењак), Синиша Радин (Сполета), Бранислав Станков (Шароне), Милан Обрадовић (стражар), Ленка Максимовић (пастир), као и Мештовити хор РТС-а и дечији хор „Колибри“.
Хор "Колибри" са Београдском филхармонијом извео чувену Пучинијеву оперу
© Фото : Марко Ђоковић
Отворени аплаузи чули су се много пута током три чина ремек-дела оперске литературе, пуне трилерских обрта и интензивних емоција.
Три чина и 357 страница једне од најлепших оперских партитура, Габријел Фелц и Београдска филхармонија припремили су са великом страшћу. Исто тако и извели.
Филхармонијино извођење грандиозне опере у концепцији маестралног Габријела Фелца, допирало је не само са бине, већ са свих страна Коларца, односно са галерија, главног хола и ходника.
Режија Александра Николића, уз сценску екстраваганцију под свећама, дочарала је тензију и мрачну атмосферу опасног Рима с почетка 19. века
© Фото : Марко Ђоковић
Под светлошћу свећа галерије Коларца постале су Римска црква Сант Андреа у првом, палата Фарнезе у другом и замак Сант Анђело у трећем чину.
У атмосфери мрачног и опасног Рима из 1800. године публика је уживала у љубавној причи Тоске са сликаром Каварадосијем и политичком заплет.
Врхунски гласови и одлична глума главних актера убедљиво су донели причу о љубави, страсти, пожуди и мржњи, али и супростављеним странама политичког ситема из доба Наполеонове окупације.
Мандле Мндебелеа у улози озлоглашеног барона Скарпије
© Фото : Марко Ђоковић
Популарност „Тоске“ лежи у драмском заплету, снажној и упечатљивој музици и великом оркестарском апарату употпуњеним црквеним звонима, оргуљама, али и звуцима топова.
Чувене арије публику су доводиле до суза, а ефектним решењима Коларац је претворен у најузбудљивију оперску сцену.