Апсурдно је да су се на списку „непожељних производа“ нашли и „кока кола“, „чипси“ и „Томи мајонез“, производи страних компанија.
Најчудније је то што су се у ову кампању, сада већ нескривено, укључили сами омладински лидери владајуће партије Самоопредељења чији је председник Аљбин Курти.
Куртијеви омладински лидери су поново на друштвеним мрежама покренули сајт на ком позивају на бојкот. Акција је започела симболично на Дан потрошача а под слоганом „Бокот 860“, где број 860 алудира на део бар-кода српске робе.
Активисти Самоопредељења Реа Краснићи и Мухамед Смани су осмислили сајт и кампању а сам Смани је на Фејсбуку* објаснио разлоге због којих је сајт покренут.
„Ова страница, између осталог, поседује и списак производа српског порекла, како би се олакшала провера потрошача против манипулација које се одвијају на тржишту, као и списак предузећа. Престаните да финансирате Србију, која угрожава безбедност земље са јединим сврхом: да промовише нејединство и да пропадне Република Косово. Бојкот српских производа! Бојкот 860 бар-кода“, навео је Смани.
На самом сајту стоје информације о наводном броју убијених и протераних Албанаца као и низ информација које Албанци са Косова годинама представљају међународној јавности без поткрепљених чињеница.
*(Активности „Мета“ - друштвене мреже Фејсбук и Инстаграм забрањене су у Русији као екстремистичке)