https://sputnikportal.rs/20230330/nastavak-opasne-kampanje-na-kosovu-albanci-ponovo-pozivaju-na-bojkot-srpske-robe-1153299746.html
Наставак опасне кампање на Косову: Албанци смислили нови начин да позивају на бојкот српске робе
Наставак опасне кампање на Косову: Албанци смислили нови начин да позивају на бојкот српске робе
Sputnik Србија
Кампања за бојкот робе произведене у Србији на тзв. Косову се не стишава, па је покренут и сајт „Бојкото860“ којим се грађани позивају да не купују производе... 30.03.2023, Sputnik Србија
2023-03-30T07:33+0200
2023-03-30T07:33+0200
2023-03-30T07:45+0200
србија
србија
србија – политика
косово и метохија (ким)
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111798/34/1117983418_7:0:4160:2336_1920x0_80_0_0_a79b8c1adb3282cad8fdc9650b328d14.jpg
На сајту доминира позив на „Бојкот производа Србије. Бојкот баркода 860“, будући да се тај број налази на бар-коду српских производа. Уз то стоји и фотографија која асоцира на 1999. годину.„Сваки производ увезен из Србије претвара се у инвестицију за набавку наоружања српске војске! Бојкотујте производе Србије! Бојкотујте 860 бар код! Престаните да финансирате српску војску“, пише на сајту.Међу производима које би грађани требало да бојкотују су слаткиши српске компаније „Свислајон“ „Медела“ штрудле, флаширане воде „Аква вива“, „Роса“ и „Пролом“, кафа „Донкафе“, „Плазма“ и „Јафа“ кекс, Чипс, Смоки, Штаркови слаткиши, сокови, уље, али и фарбе за косу...Грађани се, међутим, позивају да не купују ни „кока колу“, „фанту“ нити „швепс“...Уз овај позив, набројани су и различити подаци, како се „заборављена историја не би поновила“ — о броју убијених и несталих на Косову, уз наводе да је 40 одсто свих насељених кућа на Косову тешко оштећено или уништено, а 848.000 људи протерано из својих домова.На овој веб страници наводи се да је сајт направљен да „подигне свест о важности да се не купују српски производи и није креиран да промовише или подстиче насиље на било који начин“, пренео је портал „Косово онлајн“.На Косову већ дуго траје кампања за бојкот робе произведене из Србије, а недавно је објављен бизаран спот у којем су се у амбалажама српских производа уместо слаткиша налазили меци, што је симболично имало исту поруку, да се „куповином српских производа финансира српска војска“.
https://sputnikportal.rs/20230125/kad-slatkisi-postanu-meci--bizarna-kampanja-za-bojkot-srpskih-proizvoda-na-tzv-kosovu-video-1149922674.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111798/34/1117983418_657:0:3772:2336_1920x0_80_0_0_57255a32f73ef9b8d6e334fea74f8943.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
србија, србија – политика, косово и метохија (ким)
србија, србија – политика, косово и метохија (ким)
Наставак опасне кампање на Косову: Албанци смислили нови начин да позивају на бојкот српске робе
07:33 30.03.2023 (Освежено: 07:45 30.03.2023) Кампања за бојкот робе произведене у Србији на тзв. Косову се не стишава, па је покренут и сајт „Бојкото860“ којим се грађани позивају да не купују производе из Србије.
На сајту доминира позив на „Бојкот производа Србије. Бојкот баркода 860“, будући да се тај број налази на бар-коду српских производа. Уз то стоји и фотографија која асоцира на 1999. годину.
„Сваки производ увезен из Србије претвара се у инвестицију за набавку наоружања српске војске! Бојкотујте производе Србије! Бојкотујте 860 бар код! Престаните да финансирате српску војску“, пише на сајту.
Међу производима које би грађани требало да бојкотују су слаткиши српске компаније „Свислајон“ „Медела“ штрудле, флаширане воде „Аква вива“, „Роса“ и „Пролом“, кафа „Донкафе“, „Плазма“ и „Јафа“ кекс, Чипс, Смоки, Штаркови слаткиши, сокови, уље, али и фарбе за косу...
Грађани се, међутим, позивају да не купују ни „кока колу“, „фанту“ нити „швепс“...
Уз овај позив, набројани су и различити подаци, како се „заборављена историја не би поновила“ — о броју убијених и несталих на Косову, уз наводе да је 40 одсто свих насељених кућа на Косову тешко оштећено или уништено, а 848.000 људи протерано из својих домова.
На овој веб страници наводи се да је сајт направљен да „подигне свест о важности да се не купују српски производи и није креиран да промовише или подстиче насиље на било који начин“,
пренео је портал „Косово онлајн“.
На Косову већ дуго траје кампања за бојкот робе произведене из Србије, а недавно је објављен
бизаран спот у којем су се у амбалажама српских производа уместо слаткиша налазили меци, што је симболично имало исту поруку, да се „куповином српских производа финансира српска војска“.