Представница НТО-а, Милена Вујовић, казала је агенцији Мина-бизнис да, уколико се пореди са 2019. годином, биљежимо раст од 43 одсто.
Она је објаснила да је ријеч о подацима које су локалне туристичке организације о оствареном туристичком промету по општинама доставиле НТО-у 18. маја.
„Када је ријеч о општинама које су најпосјећеније, на првом мјесту је Будва, затим Херцег Нови и Бар, али такође и Тиват, Котор и Подгорица ове године биљеже значајан раст броја туриста“, навела је Вујовић.
Она је казала да готово сви параменти туристичког промета, како они индиректни тако и директни, показују растуће трендове.
„То је оно на чему базирамо велика очекивања од ове љетње туристичке сезоне“, додала је Вујовић.
Такође, и најаве у хотелима су на одличном нивоу за предстојеће мјесеце.
„Примјера ради, када говоримо о тим неким индиректним приходима од туристичког промета, према подацима Националних паркова (НПЦГ), од почетка године биљежимо негдје око дупло више продатих улазница за НПЦГ“, прецизирала је Вујовић.
Она је навела да су подаци одлични и њихова очекивања за ову љетњу сезону су прилично велика.
„Током љетње туристичке сезоне највећи број туриста гравитира око приморја. Имајући то у виду, ми смо посебан акценат ставили у протеклом периоду на промоцију неких предјела који су мање посјећени током љетње туристичке сезоне. Ту прије свега мислим на сјевер Црне Горе, али и на централни дио“, казала је Вујовић.
Она је навела да, с обзиром на то да је претходне године посјећеност у неким предјелима била на рекордном нивоу, вјерују да ће се такви трендови наставити и у наредном периоду.
„Када је ријеч о структури туриста, тренутни подаци показују да је највећи број туриста из региона, готово као и сваке године, али поред њих заиста имамо велики број туриста са тржишта Њемачке, Аустрије, Француске, Велике Британије, Пољске и Турске“, прецизирала је Вујовић.
Посматрајући од почетка године имамо и, како је додала, значајан пораст броја туриста из Кине, али и Чешке, Холандије и Данске.
На питање о промотивним активностима и њиховом утицају на пораст броја туриста, Вујовић је одговорила да НТО у континуитету спроводи студијске посјете медија.
„На почетку године таргетирамо тржишта која су важна за ову сезону и ту интензивирамо промотивне активности у том правцу. Од изузетне је важности бити присутан у медијима на значајним тржиштима и ми смо у овој години имали велики број таквих студијских посјета“, објаснила је Вујовић.
Она је навела да су имали и студијске посјете инфлуенсера, јер је значајно бити присутан и на друштвеним мрежама.
„Управо иза нас је студијска посјета инфлуенсера из Словеније, затим новинара из Словеније, а у наредном периоду нас очекује и група инфлуенсера из Србије“, најавила је Вујовић.
То су, како је казала, само неке од активности када су у питању те студијске посјете.
„Свакако, у наредном периоду нас очекују бројне студијске посјете медија са тржишта Њемачке и неких других тржишта која су нам важна за ову сезону“, закључила је Вујовић.