Неименовани човек, који је дошао у посету из оближњег Милана, наручио је вегетаријански сендвич са помфритом, у бару на северном делу језера, поделио га с пријатељем и платио рачун без приговора, али је касније на Трипадвајзеру објавио негативну рецензију, пренео је „Њујорк Пост“.
Власница Кристина Бијаки рекла је за италијански лист „Ла Република“ да „додатни захтеви коштају“.
„Морали смо да користимо два тањира уместо једног и време за прање је удвостручено, а ту су затим и два подметача. Није то био једноставан тостирани сендвич, унутра је био и помфрит. Требало нам је времена да га пресечемо на два дела“, рекла је власница.
Напоменула је да се муштерија није жалила, нити доводила у питање наплату.
Таква пракса није неуобичајена у скупим градовима и популарним туристичким дестинацијама у Сједињеним Америчким Државама, где штедљиве особе, као и оне са малим апетитом, понекад добијају да плате накнаду за дељење, како би ресторан надокнадио нижу вредност рачуна за столом.
Неки њујоршки ресторани чак забрањују праксу дељења.