Како се наводи, уколико се грешка открије у року од осам дана од њеног настанка грађани могу да поднесу жалбу и грешка се одмах у самој служби исправља, док се за грешке које се примете након дужег временског периода, поднесе захтеви за исправку путем електронске услуге е-Примедбе на сајту РГЗ.
Наглашава се да су обе опције потпуно бесплатне и не захтевају ангажман адвоката или геодетске организације и у складу су са законским регулативама.
„Ово је бесплатан, транспарентан и ефикасан процес који омогућава грађанима да остваре своја права изузетно брзо, односно да реше своје административне проблеме без икаквих трошкова“, наводи се.
РГЗ истиче да су техничке грешке у катастру настале прекуцавањем скоро па немогуће и на нивоу су статистичке грешке, али уколико се ипак појаве, грађани имају могућност да реагују одмах након њиховог откривања потпуно бесплатно.