Како је наведено, Електропривреда Србије на овај начин жели да изађе у сусрет редовним платишама, пошто је због хакерског напада достава преосталих рачуна за новембар изузетно отежана.
Из безбедносних разлога и даље су ван функције портал „Увид у рачун“, као и уплате на шалтерима ЕПС-а.
Због безбедносних процедура није могуће ни подношење приговора и рекламација, али ће сви приговори примљени по успостављању система бити третирани као благовремени и решени у најкраћем могућем року.
Како је наведено, сви ИТ системи ЕПС-а постепено се оправљају од сајбер напада, а приоритети су заштита система и безбедност података.
Подсећања ради, цена ставки које се односе на енергију су кориговане за 9,8 одсто, али је просечан рачун, који у себи садржи и друге ставке, увећан за осам процената.
ЕПС обрачунава попусте за рационалну потрошњу у износу од 20 до 40 одсто за домаћинстава која утроше мање електричне енергије него у истом месецу прошле или претпрошле године.
Погледајте и: