Како је за Танјуг објаснио, десило се то да је возач аутобуса одвезао путнике који су долетели из Скопља, на погрешан излаз (гејт) и они су се помешали са путницима који су већ прошли контролу и требало да крену према авиону што је, напомиње он, потпуно недопустиво.
„Тачно је се људске грешке дешавају, да се то не дешава само на београдском аеродрому, али је чињеница да се њима веома често дешавају грешке и да ће морати много више да пораде на својој организацији јер морају да поштују путнике на београдском аеродрому онако како поштују и на аеродромима у Француској. Ја сам о томе с њима много пута разговарао и очекивао да су извукли поуку из тога и да ће се боље организовати“, рекао је министар.
Весић каже да од оператера београдског аеродрома очекује да упути извињење путницима који су чекали, и додаје да ће авио компаније које су претрпеле штету и отказале или одложиле летове, имати могућност да наплате своју штету од оператера.
Нагласио је да је у току инспекција Директората цивилног ваздухопловства Србије на аедрому Никола Тесла, и да ће јавност бити упозната са налазима инспекције након што она буде завршена.
„Француска компанија је до сад уложила преко 280 милиона евра у саму инфраструктуру на аеродрому и ми смо им на томе захвални, али они морају много тога да ураде у својој оргонизацији како се овакве ствари не би дешавале. Ви се сећате да је током лета било доста проблема са пртљагом и са одласком путника, тада смо на то реаговали заједно са њима. Ја сам сигуран да ћемо овог лета имати много бољу ситуацију“, оценио је министар.
Погледајте и: