https://sputnikportal.rs/20240122/vesic-operater-vensi-odgovoran-za-probleme-na-aerodromu-nikola-tesla-ocekujem-izvinjenje-1166661577.html
Весић: Оператер „Венси“ одговоран за проблеме на Аеродрому „Никола Тесла“, очекујем извињење
Весић: Оператер „Венси“ одговоран за проблеме на Аеродрому „Никола Тесла“, очекујем извињење
Sputnik Србија
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић изјавио је данас да је оператер аеродрома Никола Тесла, француска компанија „Венси“ (Vinci)... 22.01.2024, Sputnik Србија
2024-01-22T10:24+0100
2024-01-22T10:24+0100
2024-01-22T10:24+0100
друштво
друштво
србија – друштво
аеродром никола тесла
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/07/14/1127577499_0:160:3072:1888_1920x0_80_0_0_a14885dbfb2720ab06ad6cde6e75a131.jpg
Како је за Танјуг објаснио, десило се то да је возач аутобуса одвезао путнике који су долетели из Скопља, на погрешан излаз (гејт) и они су се помешали са путницима који су већ прошли контролу и требало да крену према авиону што је, напомиње он, потпуно недопустиво.Весић каже да од оператера београдског аеродрома очекује да упути извињење путницима који су чекали, и додаје да ће авио компаније које су претрпеле штету и отказале или одложиле летове, имати могућност да наплате своју штету од оператера.Нагласио је да је у току инспекција Директората цивилног ваздухопловства Србије на аедрому Никола Тесла, и да ће јавност бити упозната са налазима инспекције након што она буде завршена.„Француска компанија је до сад уложила преко 280 милиона евра у саму инфраструктуру на аеродрому и ми смо им на томе захвални, али они морају много тога да ураде у својој оргонизацији како се овакве ствари не би дешавале. Ви се сећате да је током лета било доста проблема са пртљагом и са одласком путника, тада смо на то реаговали заједно са њима. Ја сам сигуран да ћемо овог лета имати много бољу ситуацију“, оценио је министар.Погледајте и:
https://sputnikportal.rs/20240121/privremeno-obustavljena-pasoska-kontrola-na-beogradskom-aerodromu--1166652638.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/07/14/1127577499_171:0:2902:2048_1920x0_80_0_0_9e3f21a3c2ec09dae29724154e6a1f12.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
друштво, србија – друштво, аеродром никола тесла
друштво, србија – друштво, аеродром никола тесла
Весић: Оператер „Венси“ одговоран за проблеме на Аеродрому „Никола Тесла“, очекујем извињење
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић изјавио је данас да је оператер аеродрома Никола Тесла, француска компанија „Венси“ (Vinci), одговоран за јучерашње проблеме у раду, због чега су три лета отказана, а 17 одложено, изразивши очекивање да ће се та компанија извинити путницима.
Како је за Танјуг објаснио, десило се то да је возач аутобуса одвезао путнике који су долетели из Скопља, на погрешан излаз (гејт) и они су се помешали са путницима који су већ прошли контролу и требало да крену према авиону што је, напомиње он, потпуно недопустиво.
„Тачно је се људске грешке дешавају, да се то не дешава само на београдском аеродрому, али је чињеница да се њима веома често дешавају грешке и да ће морати много више да пораде на својој организацији јер морају да поштују путнике на београдском аеродрому онако како поштују и на аеродромима у Француској. Ја сам о томе с њима много пута разговарао и очекивао да су извукли поуку из тога и да ће се боље организовати“, рекао је министар.
Весић каже да од оператера београдског аеродрома очекује да упути извињење путницима који су чекали, и додаје да ће авио компаније које су претрпеле штету и отказале или одложиле летове, имати могућност да наплате своју штету од оператера.
Нагласио је да је у току инспекција Директората цивилног ваздухопловства Србије на аедрому Никола Тесла, и да ће јавност бити упозната са налазима инспекције након што она буде завршена.
„Француска компанија је до сад уложила преко 280 милиона евра у саму инфраструктуру на аеродрому и ми смо им на томе захвални, али они морају много тога да ураде у својој оргонизацији како се овакве ствари не би дешавале. Ви се сећате да је током лета било доста проблема са пртљагом и са одласком путника, тада смо на то реаговали заједно са њима. Ја сам сигуран да ћемо овог лета имати много бољу ситуацију“, оценио је министар.