ЕКОНОМИЈА

Коме путници да се јаве за рефундацију трошкова након отказивања летова на аеродрому у Београду

Евентуалне захтеве за рефундацију трошкова због кашњења и отказивања летова у недељу, 21. јануара, путници би требало да упуте изабраној авио-компанији, речено је на Аеродрому "Никола Тесла".
Sputnik
Из београдског аеродрома су Танјугу објаснили да је изабрана авио-компанија у оваквим и сличним ситуацијама увек прва тачка за контакт, пошто су путници куповином авионске карте ушли у уговорну обавезу баш са авио-компанијом.
"Према процедури, аеродром потом ове захтеве решава директно са авио-компанијама", рекли су на Аеродрому "Никола Тесла".
Због грешке у обавезном току путника на аеродромском теминалу, у недељу су отказана три лета, а 17 је одложено.
Тада је, због пропуста особља земаљског опслуживања, у транзитној зони дошло до мешања путника који су допутовали из Скопља, са путницима који су намеравали да путују ка европским и светским дестинацијама, а над којима је претходно извршена контрола прегледа лица и прљага.
Гранична полиција је због тога била привремено обуставила пасошку контролу на Аеродрому "Никола Тесла".
Погледајте и:
ДРУШТВО
Весић: Оператер „Венси“ одговоран за проблеме на Аеродрому „Никола Тесла“, очекујем извињење
Коментар