Изложба представља паралелно опусе двоје фотографа који су током седамдесетих и осамдесетих година прошлог века забележили значајне тренутке домаће и стране рок сцене - од портрета Дејвида Боувија, „The Rolling Stones“, Фредија Меркјурија па све до легендарних концерата „Идола“, ЕКВ, „Електричног оргазма“ и осталих рок група са простора бивше Југославије.
Холандски фотограф Хајсберт Ханекрот је крајем шездесетих и током седамдесетих година био са својом камером скоро свуда где је у том тренутку у свету рок музике требало бити.
Дејвид Боуви, Лондон, 12. мај 1973.
© Фото : Уступљено Спутњику/Хајсберт Ханекрот
Својимобјективом забележио је концерте великих звезди, од „Abbe“ до Френка Запе.
Једна од наших најпознатијих фотографкиња, Горанка Матић је објављивала своје фотографије у готово свим новинама и часописима бивше Југославије (Дуга, Политика, Омладинске новине, Беорама, Ритам, Либератион, Полет, Њумонет, Дело)
Током осамдесетих година, најзначајнији рад је остварила у области рок фотографије, нарочито у оквиру сцене новог таласа.
Аутор је и неких од култних омота плоча водећих музичара тог периода као што су „Идоли“, „У шкрипцу“, „Бајага и инструктори“, Ђорђе Балашевић.
Кустоскиње изложбе су Мирјана Душић и Љуба Јовићевић, ауторка текста у каталогу је Снежана Голубовић, док је за дизајн изложбе и каталога задужена Исидора М. Николић.
Изложба ће бити отворена за посетиоце до 27. априла.