ЕКОНОМИЈА

Све већи број јапанских радника се обраћа агенцијама да дају отказ у њихово име

Након празника Златне недеље која је завршена почетком маја, све већи број јапанских радника се обраћа приватним агенцијама да би дале отказ у њихово име.
Sputnik
Услуге агенција које у име радника дају отказ, постале су популарне последњих година у Јапану, омогућавају им да брзо напусте компаније, а да то не ураде лично из разлога који могу укључивати узнемиравање на послу или неповољно радно окружење, пренео је Кјодо.
Међу најчешћим разлозима због којих радници дају отказ наводи се да су њихови претпостављени непријатни или то што су ангажовани на одређено време, истичу поједине агенције.
Највећи број корисника су млађи радници у 20-им и 30-им годинама, који чине 60 одсто корисника агенција, од којих је значајан број и дипломаца који су почели да раде у априлу.
Сектор бележи раст последњих година, са више од 100 агенција које нуде такве услуге.
Цене услуга варирају од 20.000 до 50.000 јена (120-300 евра).
Ситуација је подстакнута недостатком радне снаге услед старења становништва, као и неусклађености у вредностима између млађих радника и компанија које послују „старомодно“, навео је Кјодо.
Погледајте и:
Коментар