00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ВЕСТИ (реприза)
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
СПУТЊИК СПОРТ
Самоуверена Звезда иде у Милано - један Партизан изашао из проблема, други није
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Зашто је Украјина биолошка бомба и зона ризика?
16:30
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Зашто је чланство Србије у ЕУ немогућа мисија
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Све већи број јапанских радника се обраћа агенцијама да дају отказ у њихово име

© Pexels/Photo by CoWomenЗапослени у компанији
Запослени у компанији - Sputnik Србија, 1920, 12.05.2024
Пратите нас
Након празника Златне недеље која је завршена почетком маја, све већи број јапанских радника се обраћа приватним агенцијама да би дале отказ у њихово име.
Услуге агенција које у име радника дају отказ, постале су популарне последњих година у Јапану, омогућавају им да брзо напусте компаније, а да то не ураде лично из разлога који могу укључивати узнемиравање на послу или неповољно радно окружење, пренео је Кјодо.
Међу најчешћим разлозима због којих радници дају отказ наводи се да су њихови претпостављени непријатни или то што су ангажовани на одређено време, истичу поједине агенције.
Највећи број корисника су млађи радници у 20-им и 30-им годинама, који чине 60 одсто корисника агенција, од којих је значајан број и дипломаца који су почели да раде у априлу.
Сектор бележи раст последњих година, са више од 100 агенција које нуде такве услуге.
Цене услуга варирају од 20.000 до 50.000 јена (120-300 евра).
Ситуација је подстакнута недостатком радне снаге услед старења становништва, као и неусклађености у вредностима између млађих радника и компанија које послују „старомодно“, навео је Кјодо.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала