Марек је рекао да су додатна два А330-200 осигурана и да компанија први следећи авион већ интерно означава по првој следећој регистрацији за широкотрупне летелице, али да ће одлука о трословној комбинацији бити на Директорату цивилног ваздухопловства.
"Очекујемо Ромео Делту, како га тренутно интерно зовемо, у Београду крајем јула, почетком августа. Не могу тренутно дати прецизнији датум јер он зависи од радова на припреми авиона за саобраћај, али свакако знамо да авион улази у хангар ради техничких радова 1. јула", рекао је он у интервјуу за портал Танго Сикс.
Како је објаснио, најкомплекснији део радова је стајни трап и за те радове је компанија од које се изнајмљују авиони резервисала слот у Луфтханза Техници, али као што се видело прошле сезоне, свашта може да се догоди па зато није захвално говорити о фиксним датумима.
Марек истиче да би други А330 требало да дође у октобру, најкасније у новембру ове године.
Говорећи о почетку саобраћаја на две нове дестинације Ер Србије у Кини после Тјенђина - Шангаја и Гуангџоуа, Марек је казао да се очекује да ће компанија до краја јуна добити слотове и друге неопходне дозволе, прецизирајући да ће једна линија бити отворена у октобру, а друга у децембру и да ће накнадно бити објављено која линија у ком месецу, у зависности од одобравања слотова.
Марек је рекао и да ће национална авио-компанија имати и бољу организацију саобраћаја у јулу и августу, када се традиционално очекује највећи број путника.
"Ер Србија ће у пику овогодишње летње сезоне унапредити приступ планирању и резервним капацитетима на основу лекција од прошле године.Нећемо најављивати нове дестинације док летелице на којима базирамо те нове дестинације нису физички у Београду", рекао је он.
Марек је навео и да је национална авио-компанија објавила пре пар дана и последње кораке за формирање "џоинт венчур" компаније за опслуживање авиона са глобалним гигантом у овом бизнису, са компанијом "Мензиес Авиејшн".
Како истиче, сувласништво у компанији помоћи ће Ер Србији да контролише пословање заједничког ентитета и тако спречити да се понове прошлогодишњи изазови, на које компанија тада није могла да утиче.
"Београдски аеродром ће наставити да расте кроз надоградњу инфраструктуре и надамо се да ће предузети све неопходне мере како би се ограничили негативни утицаји на путнике и обезбедило безбедно и неометано функционисање, без утицаја на наше операције, јер је тај део ван наше контроле", рекао је он.
Марек је најавио и да ће Ер Србија поново покренути свој кадет програм за пилоте у сарадњи са Ваздухопловном академијом.
Погледајте и: