https://sputnikportal.rs/20240603/direktor-er-srbije-do-kraja-godine-stizu-dva-dodatna-aviona-i-otvaraju-se-jos-dve-linije-za-kinu-1173047600.html
Директор Ер Србије: До краја године стижу два додатна авиона и отварају се још две линије за Кину
Директор Ер Србије: До краја године стижу два додатна авиона и отварају се још две линије за Кину
Sputnik Србија
Директор Ер Србије Јиржи Марек изјавио је данас да ће два додатна широкотрупна авиона А330-200 стићи до краја ове године, као и да ће национална авио-компанија... 03.06.2024, Sputnik Србија
2024-06-03T14:47+0200
2024-06-03T14:47+0200
2024-06-03T14:47+0200
економија
економија
србија – економија
ер србија
кина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/0c/06/1147409231_0:296:3073:2024_1920x0_80_0_0_03a3436fd372bfd47092a95b54149d14.jpg
Марек је рекао да су додатна два А330-200 осигурана и да компанија први следећи авион већ интерно означава по првој следећој регистрацији за широкотрупне летелице, али да ће одлука о трословној комбинацији бити на Директорату цивилног ваздухопловства."Очекујемо Ромео Делту, како га тренутно интерно зовемо, у Београду крајем јула, почетком августа. Не могу тренутно дати прецизнији датум јер он зависи од радова на припреми авиона за саобраћај, али свакако знамо да авион улази у хангар ради техничких радова 1. јула", рекао је он у интервјуу за портал Танго Сикс.Како је објаснио, најкомплекснији део радова је стајни трап и за те радове је компанија од које се изнајмљују авиони резервисала слот у Луфтханза Техници, али као што се видело прошле сезоне, свашта може да се догоди па зато није захвално говорити о фиксним датумима.Марек истиче да би други А330 требало да дође у октобру, најкасније у новембру ове године.Говорећи о почетку саобраћаја на две нове дестинације Ер Србије у Кини после Тјенђина - Шангаја и Гуангџоуа, Марек је казао да се очекује да ће компанија до краја јуна добити слотове и друге неопходне дозволе, прецизирајући да ће једна линија бити отворена у октобру, а друга у децембру и да ће накнадно бити објављено која линија у ком месецу, у зависности од одобравања слотова.Марек је рекао и да ће национална авио-компанија имати и бољу организацију саобраћаја у јулу и августу, када се традиционално очекује највећи број путника."Ер Србија ће у пику овогодишње летње сезоне унапредити приступ планирању и резервним капацитетима на основу лекција од прошле године.Нећемо најављивати нове дестинације док летелице на којима базирамо те нове дестинације нису физички у Београду", рекао је он.Марек је навео и да је национална авио-компанија објавила пре пар дана и последње кораке за формирање "џоинт венчур" компаније за опслуживање авиона са глобалним гигантом у овом бизнису, са компанијом "Мензиес Авиејшн".Како истиче, сувласништво у компанији помоћи ће Ер Србији да контролише пословање заједничког ентитета и тако спречити да се понове прошлогодишњи изазови, на које компанија тада није могла да утиче."Београдски аеродром ће наставити да расте кроз надоградњу инфраструктуре и надамо се да ће предузети све неопходне мере како би се ограничили негативни утицаји на путнике и обезбедило безбедно и неометано функционисање, без утицаја на наше операције, јер је тај део ван наше контроле", рекао је он.Марек је најавио и да ће Ер Србија поново покренути свој кадет програм за пилоте у сарадњи са Ваздухопловном академијом.Погледајте и:
кина
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/0c/06/1147409231_62:0:2793:2048_1920x0_80_0_0_7f1b851c6977ecb98dcc338e0d69ce1a.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија – економија, ер србија, кина
економија, србија – економија, ер србија, кина
Директор Ер Србије: До краја године стижу два додатна авиона и отварају се још две линије за Кину
Директор Ер Србије Јиржи Марек изјавио је данас да ће два додатна широкотрупна авиона А330-200 стићи до краја ове године, као и да ће национална авио-компанија до две нове дестинације у Кини почети да саобраћа у октобру и децембру.
Марек је рекао да су додатна два А330-200 осигурана и да компанија први следећи авион већ интерно означава по првој следећој регистрацији за широкотрупне летелице, али да ће одлука о трословној комбинацији бити на Директорату цивилног ваздухопловства.
"Очекујемо Ромео Делту, како га тренутно интерно зовемо, у Београду крајем јула, почетком августа. Не могу тренутно дати прецизнији датум јер он зависи од радова на припреми авиона за саобраћај, али свакако знамо да авион улази у хангар ради техничких радова 1. јула", рекао је он у
интервјуу за портал Танго Сикс.
Како је објаснио, најкомплекснији део радова је стајни трап и за те радове је компанија од које се изнајмљују авиони резервисала слот у Луфтханза Техници, али као што се видело прошле сезоне, свашта може да се догоди па зато није захвално говорити о фиксним датумима.
Марек истиче да би други А330 требало да дође у октобру, најкасније у новембру ове године.
Говорећи о почетку саобраћаја на две нове дестинације Ер Србије у Кини после Тјенђина - Шангаја и Гуангџоуа, Марек је казао да се очекује да ће компанија до краја јуна добити слотове и друге неопходне дозволе, прецизирајући да ће једна линија бити отворена у октобру, а друга у децембру и да ће накнадно бити објављено која линија у ком месецу, у зависности од одобравања слотова.
Марек је рекао и да ће национална авио-компанија имати и бољу организацију саобраћаја у јулу и августу, када се традиционално очекује највећи број путника.
"Ер Србија ће у пику овогодишње летње сезоне унапредити приступ планирању и резервним капацитетима на основу лекција од прошле године.Нећемо најављивати нове дестинације док летелице на којима базирамо те нове дестинације нису физички у Београду", рекао је он.
Марек је навео и да је национална авио-компанија објавила пре пар дана и последње кораке за формирање "џоинт венчур" компаније за опслуживање авиона са глобалним гигантом у овом бизнису, са компанијом "Мензиес Авиејшн".
Како истиче, сувласништво у компанији помоћи ће Ер Србији да контролише пословање заједничког ентитета и тако спречити да се понове прошлогодишњи изазови, на које компанија тада није могла да утиче.
"Београдски аеродром ће наставити да расте кроз надоградњу инфраструктуре и надамо се да ће предузети све неопходне мере како би се ограничили негативни утицаји на путнике и обезбедило безбедно и неометано функционисање, без утицаја на наше операције, јер је тај део ван наше контроле", рекао је он.
Марек је најавио и да ће Ер Србија поново покренути свој кадет програм за пилоте у сарадњи са Ваздухопловном академијом.