Компанија „Лакост“, која је једна од главних спонзора Новака Ђоковића, српском асу пружа подршку током свих тешких тренутака од почетка њихове сарадње. Остали су уз њега после драмe у Аустралији упркос великом притиску, а овога пута покушали су да му измаме осмех иако га је повреда одвојила од терена.
Заправо је за све крив један Србин по имену Мирослав Вујовић познатији као „Графорикс“ који је у шали изменио лого компаније „Лакост“. Уместо препознатљивог крокодила направио је повређеног и то са завојем на нози, алудирајући на Новака.
„Брзо се опорави и врати у пуну снагу. Хвала Графорикс за креативност“, писало је на званичном профилу бренда „Лакост“ уз фотографију повређеног крокодила.
Нови лого постао је виралан, а убрзо га је на свом профилу поделио и Тјери Гибер, извршни директор славне француске компаније.
На то је одреаговао и сам Новак који је такође са својим пратиоцима поделио како изгледа нови лого његовог спонзора.
Очигледно је да први рекет света има фантастичну подршку, а оно што посебно радује јесте то што је спреман за шалу и забаву у тренуцима када проживљава тешке тренутке у каријери.
После повлачења са Ролан Гароса због повреде менискуса, Новак је оперисан у Паризу и очекује се да би кроз три недеље могао поново да буде на терену.