Николић је указао да ови возачи спадају у рањиву категорију учесника у саобраћају и да је посебан разлог за увођење прописа управо њихова безбедност.
„Осим кациге, њихова уочљивост је прописана на одговарајући начин - када се крећу коловозом укључујући бициклистичку траку, они морају, у свако доба дана, да носе рефлектујући прслук, а када се крећу бициклистичком стазом и пешачко-бициклистичком стазом, онда само у условима смањене видљивости.Тада то не мора бити цео прслук, може бити и нека рефлектујућа материја на њему“, рекао је Николић за Танјуг.
Казне за прекршаје које почине возачи лаких електричних возила могу износити и од 120.000 - 140.000 и тај највећи износ, објаснио је Николић, односи се на случајеве када се крећу на ауто-путу, а посебно када том приликом на тротинету возе и дете.
„То је најтежи прекршај, свакако као равноправни учесници у саобраћају препознато је и ако почине насилничку вожњу, узрокују саобраћајну незгоду у којој је неко повређен. Они су потпуно равноправни учесници у саобраћају, са одређеним карактеристикама и одређеним специфичностима, али сносе одговорност као и сви други учесници у саобраћају“, објаснио је Николић.
Погледајте и: