Запослени су дуго сумњали да обавеза повратка у канцеларију – нарочито када се уводи усред пада продаје или пада цене акција – заправо значи „тихи отказ“, а нова анкета показује да су, бар у неким случајевима, били у праву, пише „Форбс“.
Према тој анкети, 18 одсто менаџера је навело да су се надали да ће запослени добровољно дати отказ након спровођења плана за повратак у канцеларију.
Скоро 37 одсто испитаних менаџера навело је да верују да је њихова организација отпуштала, јер је мање радника него што се очекивало одлучило да дâ отказ због обавезе повратка.
Анкетирано је нешто више од 1.500 стално запослених радника на позицијама у канцеларији, од којих је око 500 било на позицијама HR менаџера, а нешто више од 1.000 на менаџерским позицијама.
Скоро трећина испитаних менаџера признала је да је праћење радних навика запослених био примарни разлог за њихове одлуке о раду у канцеларији, док је 42 одсто свих испитаника навело да долазе у канцеларију само да би их видели шефови и други менаџери.
Истовремено, скоро две трећине анкетираних радника, који раде на даљину, признало је да се труде да створе константно присуство на мрежи, чак и када не раде, а тај феномен је у извештају назван „ефекат зеленог статуса“.
Погледајте и: