„Тамо где су нам забранили да радимо као РТ и Спутњик, односно под тим брендовима, покренули смо буквално на хиљаде небрендираних пројеката и бројност публике се само повећала. У неким земљама публика је вишеструко порасла“, саопштила је Симоњан у интервјуу за лист „Ведомости“.
„Крајем године отварамо телевизију у Србији на српском језику. Вишеструко смо повећали наше присуство у Африци и на Глобалном југу у целини. Изузетно смо повећали присуство у Индији. Одлуке о отварању нових пројеката на рачун затварања старих доносимо готово свакодневно. Раније није било буџета за пројекте у Малезији, Индонезији или, рецимо, Малију, а сада се тамо прерасподељује део онога што је првобитно било намењено за Америку. У Латинској Америци, између осталог, цвета класична телевизија под брендом РТ… Зато, ако уопштено говоримо о нашој мрежи и утицају, они су вишеструко порасли“, истакла је Симоњан.