Последња фаза пројекта је била дигитализација на траси Уџар-Гаџигабул дужине 122 километра.
Опрема на овом делу пруге није модернизована више од 40 година. Уместо застарелих релејних система стручњаци компаније су спровели микропроцесорну централизацију МПЦ-ЕЛ-АЗ.
Произвођач система је азербејџанска компанија „Рејл тренс сервис“, у основи су руска дигитална решења компаније „Нацпројектстрој“.
Уз помоћ новог система руководиће се радом шест станица, 19 прелаза и више од 120 скретница.
Диспечери ће моћи кликом миша да мењају светла семафора, подешавају руте и да на време утврђују стање опреме.
Од 2019. године руска компанија је пребацила на дигитални режим 711 скретница и 27 станица на линији Баку-Бејук-Кесик.
Погледајте и: