„Уговор још није ратификован, а ми смо затражили да се замрзне да бисмо преиспитали његов садржај“, рекао је државни министар Алекос Фламбурарис за атинску ТВ Мега.
Према његовим речима, уговор потписан сa немачким оператором аеродрома, фирмом „Фрапорт“, једна је од највећих приватизација у Грчкој, а требало би га преиспитати да би се осигурало да „најбоље служи јавном интересу“.
Аеродроми који су 2014. дати у концесију да би се повећали државни приходи Грчке налазе се у Солуну и на туристичким острвима Крф, Родос, Миконос и Санторини.
Највећим грчким међународним аеродромом, који се налази у Атини и изграђен је за потребе Олимпијских игара 2004. године, такође по концесији управља друга немачка фирма, „Ави Алајанс“, филијала градитеља тог аеродрома, немачке грађевинске компаније "Хохтиф".
Чест извор напетости између Грчке и „тројке“ њених поверилаца – Европске централне банке, Европске комисије и Међународног монетарног фонда, приватизације су биле део посла на који су пристале претходне владе да би добиле помоћ од 240 милијарди евра.
Актуелна владајућа странка Сириза, која је на власт дошла крајем јануара, најавила је да ће закочити приватизацију и поново преговорати са страним повериоцима о условима отплате дуга државе.