По мишљењу стручњака Центра за анализу стратегија и технологија Василија Кашина, ова публикација не открива много тога новог у односу на оно што се већ знало. Осим тога, по мишљењу руског стручњака, у овом случају је неумесно говорити о потпуном преузимању.
Полазећи од онога што се зна о пројекту Ј-31, пише Шпигл, овај ловац није никаква „копија“ F-35. То је потпуно други авион, који с F-35 има само сличан изглед конструкције летелице.
Колико је познато на основу изјава кинеских произвођача, Ј-31 Кинези сматрају пројектом с ниским нивоом техничког ризика, за разлику од сложенијег Ј-20, а главни агрегати и системи Ј-31 нису нови изуми, већ су они преузети од најновијих узора кинеских ловаца четврте (по кинеској терминологији — треће) генерације. Авион, за разлику од F-35 има два мотора.
Како наводи Шпигл успех пројекта Ј-31 ће значити да ће се на тржишту појавити први ловац који је направљен уз употребу технологије слабе приметности, а притом није скуп.
„Биће тешко недвосмислено сврстати Ј-31 у ову или ону генерацију. Планирано је да се на њему користе руски мотори РД-93, а у перспективи, модернизовани кинески WS-13. Дакле, његов мотор ће бити отприлике аналог мотора МИГ-29. Од авиона се не може очекивати да има суперсоничан звук крстарице или супер могућност маневрисања“, пише лист.
Истовремено, он ће поседовати могућности које већ имају најновији кинески серијски ловци, као што је, на пример, Ј-10В, радиолокациону станицу с активном фазном антенском решетком (АФАР), савршену опрему у кабини и нова средства за радиоелектронску борбу.
Ове могућности ће бити искомбиноване с ниском радарском приметношћу. У сваком случају, како наводи Шпигл авион ће представљати озбиљан корак напред у поређењу с постојећим ловцима четврте генерације, притом ће се одликовати разумном ценом.
„Прави“ ловци пете генерације, као што су F-35, Т-50 и Ј-20 ће вероватно бити толико скупи да ће њихова куповина бити апсолутно немогућа за мале земље и земље у развоју.
Могуће је да овај авион може да постигне оно што није успело FC-1 и да може постати ловац који ће се заиста масовно извозити и који ће моћи да се испоручује не само на изоловано тржиште Пакистана, већ и по целом свету, закључије немачки лист.