Циљ те кампање, како је Статис објаснио у свом саопштењу, јесте да „Вијести“ нанесу пословну штету његовим медијима у Црној Гори и њему лично.
Према речима Статиса, његова медијска група је највећа конкуренција „Вијестима“ и стога тај лист „већ четири пута у десетак дана објављује неистине и фалсификоване информације“ против њега и његовог пословања.
„Вијести воде оркестрирану антиконкурентску кампању“, оценио је Статис.
Он тврди да није под истрагом и да никада није осуђиван, а да је досада много трпео због „неистина“ које објављују Вијести.
Тај лист то чини, како је Статис објаснио, преко такозваног Центра за истраживачко новинарство „који су управо они (Вијести) формирали“. Статис је поручио да га та кампања неће спречити да даље инвестира у медије и хотелски бизнис у Црној Гори.