„Фешн ов Нови Пазар“ је настао партнерством Удружења за развој приватног предузетништва Прогрес, које окупља 190 предузећа у Србији и Белмакс центра у Београду. Резултат партнерства је отварање 18 локала произвођача џинса, тренерки, мајица, кошуља, пиџама, чарапа, веша и друге трикотаже у овом центру, у којима ће, осим велепродаје, бити могућа и куповина на мало.
За потпредседника српске Владе Расима Љајића удруживање произвођача представља најбољи начин да се опстане у условима кризе и жестоке конкуренције.
„Србија има потенцијал у грани текстилне индустрије, ма колико она трпела од кризе. Опстала је захваљујући флексибилности, способним менаџерима и квалификованој радној снази“, сматра Љајић.
Економија не може да се опорави без повећања производње, а српска кожарска и индустрија обуће бележи стални раст. Зато је удруживање прави рецепт за мале произвођаче, а и држава би требало да више подржи српску текстилну индустрију, каже Љајић.
Градоначелник Новог Пазара, Мехо Махмутовић, поносан је на подухват својих суграђана. Новопазарски трговци и произвођачи не чекају купце да дођу код њих, већ они долазе до купаца и отварају нова тржишта:
„Нови Пазар не носи име случајно. То је град бизниса, град вредних људи и град отвореног срца“, оценио је Махмутовић.
Махмутовић је рекао да новопазарци желе да покажу целој Србији да је њихов град — град у који треба доћи и који треба видети. Махмутовић се нада да ће привредници Новог Пазара ускоро удружени изаћи и на европско тржиште.
Инвеститор Белмакс центра Хаијин Џоу Регон рекао је да се понуда „Фешн оф Нови Пазар“ издваја по односу цене и квалитета и да је улазак овог привредног удружења у Белмакс центар значајан због подршке породичном и локалном бизнису који доприноси развоју регионалне и локалне економије.