Према његовим речима, црна кутија је предата истражним органима.
Казенов је изјаву дао из места Сејн лез Алп, које се налази на десетак километара ваздушном линијом од места удеса.
Авион је ударио у планине, на надморској висини од 1.500 метара.
Авион „Ербас A320“ немачке нискобуџетне компаније „Џерманвингс“ срушио се данас са 150 људи изнад Алпа на југу Француске. У паду авиона нема преживелих.
У авиону који је летео из Барселоне ка Диселдорфу, налазило се 144 држављана Немачке, Француске и Турске и шест чланова посаде.
„Услови несреће наводе на закључак да нема преживелих“, казао је Оланд новинарима, додавши да је место несреће веома неприступачно.
Он је позвао на саосећајност са жртвама те „трагедије“.
BREAKING #GermanWings Here is a photo from helicopter of the crash area /France2 journalists http://t.co/wFg8KTSve2 pic.twitter.com/RnC5gT5w40
— AirLive.net (@airlivenet) March 24, 2015
Државни секретар за саобраћај Ален Видалис рекао је да је позив за помоћ упућен у 10.47 сати (9.47 по средњоевропском времену), као и да се тада авион налазио на висини од 5.000 стопа (1.600 метара), односно, како је рекао, у абнормалној ситуацији.
Он је додао и да је авиона пао убрзо по примању тог сигнала.
Француске власти саопштиле су и да су лоцирале олупину авиона у Алпима на 2.000 метара надморске висине.
Шеф немачке авио-компаније „Луфтханса“ Карстен Шпор навео је на Твитеру да та компанија још „не зна шта се десило“ са авионом „Џерманвингса“.
„Још не знамо шта се десило с летом 4У 9525. Моје најдубље саучешће породицама и пријатељима путника и посаде… Ако се наше сумње остваре, ово ће бити црни дан за `Луфтхансу`, надамо се да ћемо пронаћи преживеле“, навео је Шпор.
Germanwings flight #4U9525 (registration D-AIPX) was lost from Flightradar24 at 6800 feet at 09.39 UTC time. pic.twitter.com/vZaQMUlLaZ
— Flightradar24 (@flightradar24) March 24, 2015
Немачки експерт за авијацију Хајнрих Гросбонхарт рекао је за Спутњик да му још увек нису познати детаљи несреће.
„Летео сам преко те области и знам да је брдовита. Све је то чудно, с обзиром да се несрећа догодила током фазе `крстарења`, која је и најбезбеднија фаза лета. У тој фази има најмање несрећа“, наглашава Гросбонхарт.
Експерт је додао и да су немачке авио-компаније „најбоље међу најбољима“.
Последња озбиљна несрећа у европском ваздушном простору био је пад Конкорда, а према његовим речима, последња катастрофа „Луфтханзе“ догодила се пре више од 20 година.
Петар Војиновић, војни аналитичар за Спутњик каже:
„Још је рано говорити о узроцима несреће. Као што су званичници већ рекли, биће потребно неколико месеци, можда и годину дана да се истраже узроци пада авиона“.
Он истиче да грађани немају разлога да се плаше летова нискобуџетних авио-компанија, „јер нема разлике између њих и државних, односно класичних компанија. Дозволе издају исте власти и критеријуми су подједнако строги за све“.