Мјузикл који је освојио Бродвеј приказан је у 40 земаља, видело га је 50 милиона људи, а доживео је и успешну екранизацију. Комад говори о љубави, породици и одговорности родитеља према деци, а готово 150 чланова театра на Теразијама у представи игра под редитељском палицом Југа Радивојевића.
„Прича и атмосфера представе су такве да вас провоцирају да се опустите и отворите сва чула. Мало смо се шалили да је ово представа и за све оне који, ако ове године не буду имали прилику за летовање, имају могућност да гледајући представу ʼМама миаʻ проведу годишњи одмор макар на два и по сата у позоришту, уз призоре из Грчке, сјајну музику и драмску радњу“, каже Радивојевић за Спутњик.
Успех ове представе лежи у комбинацији сјајне музике групе АББА и драмске приче о младој Софи и њеној потрази за идентитетом. Лик Софине мајке Доне, која трага за изгубљеном љубављу, поверен је Јелени Јовичић, која за Спутњик каже да је ово вероватно круна њене каријере, и да комад доноси магију која ће очарати публику.
„Надам се да ће представа потакнути на размишљање да треба бити позитиван и бољи човек, пружати љубав делима, а не само речима, другима пружити још једну шансу и након пуно година“, каже Јелена.
Лик Софи у равноправној алтернацији играју младе глумице Милена Живановић и Ива Стефановић. Милена Живановић, којој је ово један од ретких излета из драмског у музички театар, за Спутњик каже да је, у односу на филм, њихов лик доживео највећу драматизацију.
Слободан Стефановић у представи игра Сема, једног од потенцијалних Софиних очева. Глумац који је представу „Мама миа!“ гледао на Бродвеју за Спутњик каже да је основна разлика наше и њихове поставке овог мјузикла у томе што су на Бродвеју певачи који глуме, а у Београду су на сцени глумци који добро певају. Стефановић истиче и да је драмска нота приче израженија у извођењу позоришта на Теразијама.
Куриозитет је да премијера мјузикла „Мама миа!“ не би била могућа без чувеног скијаша Јуреа Франка, носиоца сребрне медаље у велеслалому на сарајевској Олимпијади 1984. године. Иако би мало ко у Србији позоришну продукцију повезао са словеначким олимпијцем, Франко за Спутњик објашњава да се након скијашке каријере посветио организацији бројних спортских догађаја, као и да га је брак са Симоном, познатом словеначком глумицом, увео у продуцентске воде.
„ʼМоје песме, моји сновиʻ био је први мјузикл који смо продуцирали пре осам година, а сада смо дошли и до оног најдражег, првог који смо заједно гледали на Бродвеју — ʼМама миа!ʻ“, каже Франко. Иако 80-их није био љубитељ музике коју је изводила група АББА, Франко открива да ју је временом заволео. Словеначки олимпијац откупио је регионална права за поставку ове представе. Иако је почетна идеја била да се једна представа, у извођењу позоришта на Теразијама, приказује и у земљама региона, од те идеје се одустало због компликоване логистике. Зато ће три врло сличне, али сопствене верзије добити публика у Београду, Љубљани и Загребу, објашњава Франко.
Кореограф је Мојца Хорват, а диригент Весна Шоуц. Редитељ Југ Радивојевић представу је посветио доајену српског глумишта Николи Симићу, који је последње године живота провео у овом театру, а чије име је добила једна ложа у Позоришту на Теразијама.